Wyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach?

Data: 2012-12-10 09:36:44
Autor: Myjk
Wyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach?
Sun, 9 Dec 2012 12:03:58 -0800 (PST), Piotr Molski
Niemcy-Austria-Szwajcaria-Wlochy-Francja?

Ja jechałem w zeszłym sezonie tak: http://kut.as/Wawa-Risoul
i podobnie pewnie będę jechał w styczniu, choć koszt autostrad FR (plus
upierdliwość na bramkach) mnie skutecznie odstrasza. Ogólnie możesz
pogmerać na tej witrynie, całkiem dobrze podaje koszty, można wstawiać
punkty "via" itp.

Za tydzień atakuję natomiast Austrię (mammamija, jeszcze tydzień,
niewytrzymam!) ;) i w sumie też mam gwoździa, bo nie wiem czy przez Niemcy
czy przez Czechy jechać. Ostatecznie chyba pojadę po czeskiej tarce,
chociaż boję się przeprawy A1 przed granicą -- czytałem coś o "cudownym"
objeździe mostu.

Ida sniezyce. Gdzie sprawdzic stan/przejezdnosc drog w tych krajach?

I ja bym się podczepił o takie info... Tu niby jest sensownie:
http://www.twojapogoda.pl/tematyczne/dla-kierowcow
ale nie miałem okazji sprawdzić w praniu.

--
Pozdor Myjk

Wyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach?