Data: 2011-05-30 13:33:20 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "cbnet" Auto osobowe stoi na drodze podporządkowanej i kierowca chce Kłania się zasada ograniczonego zaufania...nad czym się tu zastanawiać? |
|
Data: 2011-05-30 23:44:01 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Mon, 30 May 2011 13:33:20 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
Kłania się zasada ograniczonego zaufania...nad czym się tu zastanawiać? A co ona ma tutaj do rzeczy? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-05-30 23:56:53 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca"
Kłania się zasada ograniczonego zaufania...nad czym się tuA co ona ma tutaj do rzeczy? A czego nie zrozumiałeś? |
|
Data: 2011-05-31 20:35:34 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Mon, 30 May 2011 23:56:53 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
Raczej zrozumiełem, że zasady ograniczonego zaufania nei znasz. --A czego nie zrozumiałeś?Kłania się zasada ograniczonego zaufania...nad czym się tuA co ona ma tutaj do rzeczy? ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-01 00:35:44 | |
Autor: cbnet | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
A ty ją znasz?
Niemożliwe. :) -- CB Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3QkNmR$0Pfmike.oldfield.org.pl... Raczej zrozumiełem, że zasady ograniczonego zaufania nei znasz. |
|
Data: 2011-06-01 10:05:17 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" Raczej zrozumiełem, że zasady ograniczonego zaufania nei znasz.A czego nie zrozumiałeś?Kłania się zasada ograniczonego zaufania...nad czym się tuA co ona ma tutaj do rzeczy? Poproszę w takim razie o przybliżenie jej zasad w tym konkretnym przypadku |
|
Data: 2011-06-01 10:39:16 | |
Autor: Andrzej Ława | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
W dniu 01.06.2011 10:05, Przemysław Czaja pisze:
Tak jak pisałem: kierunkowskaz włączony, więc zamiar jest sygnalizowany, ale jednocześnie nie widać, żeby zwalniał dostatecznie do bezpiecznego skrętu - czyli należy wyciągnąć wniosek, że tu nie zamierza skręcać. |
|
Data: 2011-06-01 10:49:24 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "Andrzej Ława" Tak jak pisałem: kierunkowskaz włączony, więc zamiar jest sygnalizowany, Czyli zastosować zasadę ograniczonego zaufania i poczekać, na dostatecznie czytelne manewry kierowcy będącego na drodze uprzywilejowanej, tak czy inaczej bezwzględna wina leży po stronie kierowcy ruszającego z drogi podporządkowanej - nad czym tu gdybać? Nie od ciebie oczekiwałem odpowiedzi, ale skoro już napisałeś... Pozdrawiam |
|
Data: 2011-06-01 11:03:56 | |
Autor: Andrzej Ława | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
W dniu 01.06.2011 10:49, Przemysław Czaja pisze:
Można się ewentualnie próbować kłócić w sądzie - a w sądach wiadomo, więcej zależy od humoru sędziego oraz układów i układzików, ale manewr prowadzący bezpośrednio do zdarzenia wykonał ten z podporządkowanej, bo źle ocenił sytuację i "niechcący" wymusił pierwszeństwo. Jak (także) pisałem należy brać pod uwagę, że sygnalizowany zamiar niekoniecznie musi oznaczać "skręcam już, teraz, natychmiast". Wręcz przeciwnie - prawidłowo sygnalizowany zostanie włączony wcześniej. Swoją drogą w sytuacji odwrotnej: jedzie sobie ktoś prosto drogą z pierwszeństwem, a jakiś czas temu z podporządkowanej zaczął wyjeżdżać - i stanął sobie w poprzek pasa. Stoi i nie rusza się. Widać go z daleka i można spokojnie, powoli zahamować. I tutaj ten jadący główną będzie winny, jak zignoruje ten stojący pojazd i w niego przydzwoni. |
|
Data: 2011-06-01 22:56:08 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Wed, 1 Jun 2011 10:05:17 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
Raczej zrozumiełem, że zasady ograniczonego zaufania nei znasz. W tym konkretnym wypadku ta zasada nie ma żadnego zastosowania. To, że nadjeżdżający pojazd ma włączony kierunkowskaz nie implikuje, że zamierza skręcić w najbliższą możliwą drogę. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-01 23:13:39 | |
Autor: J.F. | |
Wyjazd z drogi podporzšdkowanej - kto jest winny? | |
On Wed, 1 Jun 2011 22:56:08 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Wed, 1 Jun 2011 10:05:17 +0200, Przemysław Czaja napisał(a): Skoro zamierza jechac prosto, to nie powinien kierunkowskazow uruchamiac :-P J. |
|
Data: 2011-06-02 08:23:31 | |
Autor: Andrzej Ława | |
Wyjazd z drogi podporzšdkowanej - kto jest winny? | |
W dniu 01.06.2011 23:13, J.F. pisze:
On Wed, 1 Jun 2011 22:56:08 +0200, Adam Płaszczyca wrote: Ale on nie zamierza jechać prosto - może np. sygnalizuje zamiar, ale dotyczący punktu kawałek dalej. No chyba że ty jesteś z popularnej niestety szkoły włączania kierunkowskazów dla zaakcentowania manewru, a nie w celu uprzedzenia o zamiarze jego wykonania... |
|
Data: 2011-06-02 08:45:25 | |
Autor: J.F. | |
Wyjazd z drogi podporzdkowanej - kto jest winny? | |
On Thu, 02 Jun 2011 08:23:31 +0200, Andrzej Ława wrote:
W dniu 01.06.2011 23:13, J.F. pisze: A Ty ze szkoly ze nalezy migac przed skrzyzowaniem .. i pojechac prosto ? :-) J. |
|
Data: 2011-06-02 08:49:05 | |
Autor: Andrzej Ĺawa | |
Wyjazd z drogi podporz�dkowanej - kto je st winny? | |
W dniu 02.06.2011 08:45, J.F. pisze:
No chyba Ĺźe ty jesteĹ z popularnej niestety szkoĹy wĹÄ czania Nie, ja z tej, w ktĂłrej uczyli Ĺźeby patrzeÄ, myĹleÄ i wyciÄ gaÄ wnioski. A nie jechaÄ na Ĺlepo. |
|
Data: 2011-06-05 01:12:27 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporzdkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Thu, 02 Jun 2011 08:45:25 +0200, J.F. napisał(a):
A Ty ze szkoly ze nalezy migac przed skrzyzowaniem .. i pojechac A jeśli tuż za skrzyżowaniem chcesz się zatrzymać na poboczu, to gdzie zaczniesz sygnalizować? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-05 11:38:05 | |
Autor: J.F. | |
Wyjazd z drogi podporzdkowanej - kto jest winny? | |
On Sun, 5 Jun 2011 01:12:27 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Thu, 02 Jun 2011 08:45:25 +0200, J.F. napisał(a): no jak to gdzie - za polowa skrzyzowania. J. |
|
Data: 2011-06-07 00:59:12 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporzdkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Sun, 05 Jun 2011 11:38:05 +0200, J.F. napisał(a):
A jeśli tuż za skrzyżowaniem chcesz się zatrzymać na poboczu, to gdzie Taaa... jak jedziesz 60km/h, to jedno mignięcie kierunkowskazu to 17 metrów. Czyli zanim drugie mignięcie nastąpi, to już będziesz na poboczu. Dzieki za taka sygnalizację zamiaru. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-07 09:58:53 | |
Autor: Axel | |
Wyjazd z drogi podporz?dkowanej - kto jest winny? | |
"Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message
news:c1.01.3QpBKt$0QDmike.oldfield.org.pl... Taaa... jak jedziesz 60km/h, to jedno mignięcie kierunkowskazu to 17A jeśli tuż za skrzyżowaniem chcesz się zatrzymać na poboczu, to gdzieno jak to gdzie - za polowa skrzyzowania. ROTFL! Taaa, Adas wjezdza na pobocze 60km/h i dopiero tam hamuje, pewnie w miejscu... Mniej wprowadzi w blad jedno czy dwa mrugniecia, niz mruganie przed skrzyzowaniem, na ktorym sie nie skreca. -- Axel |
|
Data: 2011-06-08 01:06:40 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporz?dkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Tue, 7 Jun 2011 09:58:53 +0200, Axel napisał(a):
ROTFL! Taaa, Adas wjezdza na pobocze 60km/h i dopiero tam hamuje, pewnie w miejscu... No może Ty masz w d... tych, co sa za tobą, ja jednak staram się innym nie utrudniać jazdy... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-05 01:11:46 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporzšdkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Wed, 01 Jun 2011 23:13:39 +0200, J.F. napisał(a):
W tym konkretnym wypadku ta zasada nie ma żadnego zastosowania. To, że nadjeżdżający pojazd ma włączony kierunkowskaz nie implikuje, że Skoro zamierza jechac prosto, to nie powinien kierunkowskazow To, że nei zamierza skręcać w najbliższą możliwą droge nie implikuje, że zamierza jechać cały czas prosto. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-01 23:35:31 | |
Autor: notveryoldman | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jes t winny? | |
W dniu 2011-06-01 22:56, Adam PĹaszczyca pisze:
To, Ĺźe nadjeĹźdĹźajÄ cy pojazd ma wĹÄ czony kierunkowskaz nie implikuje, Ĺźe IMHO implikuje. Natomiast jeĹli uwaĹźasz, Ĺźe nie implikuje, to polecam lekturÄ Art. 3 ust. 1 pord - "Uczestnik ruchu ... unikaÄ wszelkiego dziaĹania, ktĂłre mogĹoby spowodowaÄ zagroĹźenie bezpieczeĹstwa lub porzÄ dku ruchu drogowego, ruch ten utrudniÄ...". Otóş sygnalizowanie zamiaru skrÄtu w prawo i nieskrÄcenie jest to dziaĹanie, ktĂłre powoduje zagroĹźenie bezpieczeĹstwa ruchu drogowego (z oczywistym skutkiem - wypadek). -- notveryoldman |
|
Data: 2011-06-05 01:13:25 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jes t winny? | |
Dnia Wed, 01 Jun 2011 23:35:31 +0200, notveryoldman napisał(a):
W dniu 2011-06-01 22:56, Adam Płaszczyca pisze: Podeprzyj to IMHO przepisem. Otóż sygnalizowanie zamiaru skrętu w prawo i nieskręcenie jest to działanie, które powoduje zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego (z oczywistym skutkiem - wypadek). Nadinterpretacja. Włączony kierunkowskaz niekoniecznie oznacza sygnalizację zamiaru skrętu w prawo. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-06-02 21:19:54 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" Raczej zrozumiełem, że zasady ograniczonego zaufania nei znasz. Jasne, jeśli "zapala" światła stop nie oznacza, że zamierza hamować, jeśli zapala "cofania" to zazwyczaj jedzie w przód, to że wrzucił lewy kierunek na krzyzówce wcale nie oznacza, że ma zamiar skręcić w lewo, można i tak, tyle, że mnie już ta dyskusja nudzi |
|
Data: 2011-06-02 19:27:04 | |
Autor: masti | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Dnia piÄknego Thu, 02 Jun 2011 21:19:54 +0200 osobnik zwany PrzemysÂław
Czaja wystukaĹ: UĹźytkownik "Adam PĹaszczyca" nie widzisz róşnicy miÄdzy sposobem wĹÄ czania stopĂłw czy ĹwiateĹ cofania i kierunkowskazĂłw? TO moĹźe oddaj ten kartoni z napisem Prawo Jazdy -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-06-02 21:35:39 | |
Autor: PrzemysĹaw Czaja | |
Wyjazd z drogi podporzÂądkowanej - kto jest winny? | |
UĹźytkownik "masti" UĹźytkownik "Adam PĹaszczyca" Kolega czegoĹ nie zrozumiaĹ? |
|
Data: 2011-06-03 10:44:50 | |
Autor: Andrzej Ława | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
W dniu 02.06.2011 21:19, Przemysław Czaja pisze:
W tym konkretnym wypadku ta zasada nie ma żadnego zastosowania. Przemciu... Weź napij się wody, uspokój i pomyśl... STOPy sygnalizują działanie hamulców - a nie jakieś zamiary. Podobnie światło cofania - ono jeśli już coś sygnalizuje to włączenie biegu wstecznego. I jest to czysto "organiczna" funkcja pojazdu. Natomiast włączenie kierunkowskazu to świadoma decyzja kierowcy i ma sygnalizować zamiar wykonania manewru - "wrzucanie" ich na skrzyżowaniu na pewno nie spełnia tego kryterium, bo to już nie sygnalizacja zamiaru tylko samego rozpoczęcia manewru. |
|
Data: 2011-06-03 16:27:22 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Użytkownik "Andrzej Ława" Jasne, jeśli "zapala" światła stop nie oznacza, że zamierza hamować, Dobry pomysł :) STOPy sygnalizują działanie hamulców - a nie jakieś zamiary. Hehe, wiem, że to nie jest normalne na warunki drogowe i właściwie to już marudzę, ale nigdy nie dodawałeś gazu piętą? Podobnie światło cofania - ono jeśli już coś sygnalizuje to włączenie Zgoda :) Natomiast włączenie kierunkowskazu to świadoma decyzja kierowcy i ma Zamiar powinien być sygnalizowany odpowiednio wcześniej PRZED rozpoczęciem manewru. ale to już zwykłe czepialstwo z mojej strony... Pozdrówki |
|
Data: 2011-06-05 15:53:46 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
W dniu 03.06.2011 16:27, Przemysław Czaja pisze:
Natomiast włączenie kierunkowskazu to świadoma decyzja kierowcy i ma I czasami wypada także przed jakimś inny potencjalnym miejscem na manewr. |
|
Data: 2011-06-05 01:14:07 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny? | |
Dnia Thu, 2 Jun 2011 21:19:54 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
W tym konkretnym wypadku ta zasada nie ma żadnego zastosowania. Istotnie, to znaczy, że już hamuje. jeśli zapala "cofania" to zazwyczaj jedzie w przód, to że wrzucił lewy kierunek na krzyzówce wcale nie oznacza, że ma zamiar skręcić w lewo, można i tak, tyle, że mnie już ta dyskusja nudzi Może dla rozrywki poczytaj PoRD i poszukaj tych przepisów, które potwierdzają Twoja teorię>? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-05-31 08:22:13 | |
Autor: Myjk | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jest winny? | |
Mon, 30 May 2011 13:33:20 +0200, PrzemysĹaw Czaja
KĹania siÄ zasada ograniczonego zaufania... Ta zasada obowiÄ zuje WSZYSTKICH na drodze. JeĹli kierowca BUSa Ĺwiadomie mrugaĹ z zamiarem skrÄtu, ale siÄ z powodu x rozmyĹliĹ, to powinien wziÄ Ä pod uwagÄ, Ĺźe mĂłgĹ zmyliÄ swoim zachowaniem jadÄ cego z podporzÄ dkowanej chcÄ cego wjechaÄ na drogÄ z pierwszeĹĹtwem i zwolniÄ by uniknÄ Ä ew. kolizji. Powinien wĹaĹnie zastosowaÄ "zasadÄ ograniczonego zaufania" (nie lubiÄ tego pojecia tak samo jak "zasady prawej rÄki", ale niech juĹź bÄdzie). Gdyby przy policji goĹÄ BUSa powiedziaĹ, Ĺźe sygnalizowaĹ skrÄt na tym skrzyĹźowaniu, a kierowca z podporzÄ dkowanej nie przyjÄ Ĺ mandatu i poszliby do sÄ du, to róşnie mogĹoby siÄ to skoĹczyÄ (z pewnoĹciÄ nie skoĹczyĹoby siÄ tak miĹo dla kierowcy BUSa, jak skoĹczyĹo siÄ na miejscu). Nie moĹźe byÄ tak, Ĺźe pojazd jadÄ cy drogÄ z pierwszeĹstwem przejazdu moĹźe robiÄ sobie wszystko co mu siÄ podoba i nie bÄdzie za swoje czyny odpowiadaÄ. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-01 00:31:41 | |
Autor: cbnet | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jest winny? | |
Nie rozumiesz zasady ograniczonego zaufania.
W tym przypadku dojeĹźdĹźasz do skrzyĹźowania i stajesz. Widzisz auto i 1) wydaje ci siÄ Ĺźe moĹźesz jechaÄ "na wiarÄ", ale zgodnie z zasadÄ ograniczonego zaufania nie powinieneĹ. JeĹli pojedziesz i okaĹźe siÄ, Ĺźe Ĺşle oceniĹeĹ sytuacjÄ na drodze, to 2) spowodujesz kolizjÄ. I bÄdzie to 3) twoja wina. Zasada ograniczonego zaufania dotyczy takich dziaĹaĹ, ktĂłre podejmujesz pod wpĹywem oceny sytuacji "na wiarÄ", czyli m.in. szybka jazda komuĹ na zderzaku, wyprzedzanie w sytuacji gdy nie widzisz pasa i wszystkich pojazdĂłw przed pojazdem wyprzedzanym, "sprytny" wyjazd z podporzÄ dkowanej... itd. Skutki jazdy "na wiarÄ" bywajÄ niebezpieczne. Lepiej jest unikaÄ takiej jazdy. -- CB UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:pq5xdfir1kde.dlgmyjk.org... Ta zasada obowiÄ zuje WSZYSTKICH na drodze. JeĹli kierowca BUSa Ĺwiadomie ... Nie moĹźe byÄ |
|
Data: 2011-06-01 09:41:03 | |
Autor: Myjk | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jest winny? | |
Wed, 1 Jun 2011 00:31:41 +0200, cbnet
Nie rozumiesz zasady ograniczonego zaufania. Rozumiem doskonale, co wiÄcej w przeciwieĹstwie do ciebie mam ĹwiadomoĹÄ, Ĺźe ta zasada dotyczy WSZYSTKICH na drodze, a nie tylko tego na podporzadkowanej ulicy. SkÄ dinÄ d trudno ĹźebyĹ ten fakt zrozumiaĹ, skoro nie jesteĹ w stanie pojÄ Ä, pomimo wielokrotnych upomnieĹ od innych uĹźytkownikĂłw newsĂłw, Ĺźe nie stosujesz siÄ do netykiety i notorycznie piszesz NAD postem poprzednika zamiast POD cytatem. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-06-01 09:54:12 | |
Autor: cbnet | |
Wyjazd z drogi podporzÄ dkowanej - kto jest winny? | |
Nie rozumiesz.
I nie chcesz zrozumieÄ. TwĂłj problem. -- CB UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:1leu8j79zmx7y.dlgmyjk.org... Nie rozumiesz zasady ograniczonego zaufania. |
|