Wyjdźmy na ulicę

Data: 2009-06-23 21:10:07
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów. Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

boukun

Data: 2009-06-23 15:32:01
Autor: pp
Wyjdźmy na ulicę

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h1r9ek$7ns$1atlantis.news.neostrada.pl...

Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów.

Boukun zaczyna zmieniac poglady, to znaczy ze rewolucja
tuz za rogiem :)

Data: 2009-06-23 22:35:43
Autor: abc
Wyjdźmy na ulic
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów.

Boukun zaczyna zmieniac poglady, to znaczy ze rewolucja
tuz za rogiem :)

Islamska?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-23 15:52:48
Autor: pp
Wyjdźmy na ulic

"abc" <oppa12@wp.pl> wrote in message news:h1reeq$j6b$1atlantis.news.neostrada.pl...
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów.

Boukun zaczyna zmieniac poglady, to znaczy ze rewolucja
tuz za rogiem :)

Islamska?

Nie mam pojecia co boukun chce nam zoorganizowac, ale wydaje mi,
ze ma ochote na bolszewicka.

Data: 2009-06-23 21:37:29
Autor: Piotr
Wyjdźmy na ulicę
Dnia Tue, 23 Jun 2009 21:10:07 +0200, boukun napisał(a):

Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów. Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

Są szanse wałkun, że ten rząd sam się obali, od nadmiaru sukcesów. Ruchawek
nam nie trza.
Piotr

Data: 2009-06-23 21:42:16
Autor: abc
Wyjdźmy na ulic
[...]

Już widać, że sukcesów mają pełne pory...

Data: 2009-06-24 00:02:22
Autor: Adam
Wyjdźmy na ulic

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1rbak$bvn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A szczególnei osiągniecia Vincenta bez peselu! Istny geniusz!
AC

Data: 2009-06-23 21:49:06
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:112ek9710wm67$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ideologia twojej mentalności nie obliguje mnie do konwersacji z tobą.

boukun

Data: 2009-06-23 21:53:39
Autor: Piotr
Wyjdźmy na ulicę
Dnia Tue, 23 Jun 2009 21:49:06 +0200, boukun napisał(a):

Ideologia twojej mentalności nie obliguje mnie do konwersacji z tobą.

He, he, po tym ciurlikulum wisrae ci się zupełnie podupcyło wew tym prostym
łbie, wałkun.
I mówisz jak ętelegęt z awansu.
Piotr

Data: 2009-06-23 21:55:08
Autor: awe
Wyjdźmy na ulicę

[...]

-- -- -- -- -- -- --
tak tak, 37 mld deficytu + okolo 5 mld z dywident + o ile pamietam okolo 20 mld wczesniejszych "oszczednosci"? to ile daje?
62 mld zl do tylu w porownaniu do rzadow PiS
czy stac nas na taka nonszalancje? By zylo sie lepiej kolegom?
awe

Data: 2009-06-24 02:04:38
Autor: Andrzej Kokakolski
Wyjdźmy na ulicę
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów. Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

Pan to pisze z nudow, z glupoty czy wykonujac polecenie sluzbowe?

AK --

Data: 2009-06-24 09:50:44
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1s1jm$79t$1inews.gazeta.pl...

Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów.
Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

Pan to pisze z nudow, z glupoty czy wykonujac polecenie sluzbowe?

AK

Zgaduj zgadula...

boukun

Data: 2009-06-24 03:59:18
Autor: jendrysz
Wyjdźmy na ulicę
boukun pisze:
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów. Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

boukun

Tyle dał bojkot.
Teraz chcesz krzyczeć? A jak znowu będą wybory, to będziesz namawiać, by
siedzieć cicho?
Wychodzenie na ulice nie zaszkodzi tej władzy, dla nich to będzie
pretekst, by jeszcze przycisnąć i stracą wszyscy z wyjątkiem władzy.
Atakuj tych, którzy pchają się do władzy i najlepiej wtedy, gdy chcą być
wybrani. Przygotuj się do następnych wyborów.

jendrysz

Data: 2009-06-24 09:50:10
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@zmienimy.pl> napisał w wiadomości news:h1s19l$659$3inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Oczywiście, że najlepszy bojkot to olanie widowiska pod nazwą wybory. Ten tekst napisałem w odpowiedzi na Applebaum-Sikorskiego pouczanie Iranu....
Jak sądzisz, ile trzeba by czekać, by u nas pojawiła się sytuacja z "Wujka"?

boukun

Data: 2009-06-24 19:17:25
Autor: jendrysz
Wyjdźmy na ulicę

boukun pisze:
[...]

To po co to wychodzenie na ulice?

Ten tekst napisałem w odpowiedzi na Applebaum-Sikorskiego pouczanie
Iranu....
Jak sądzisz, ile trzeba by czekać, by u nas pojawiła się sytuacja z "Wujka"?

boukun

Nie powtórzy się.
Kapitaliści, podobnie jak złodzieje, olewają olewających i dzięki temu mogą brać co chcą. I bojkot ich tylko ucieszy.

jendrysz

Data: 2009-06-24 10:25:54
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę
On 24 Cze, 19:17, jendrysz <jendr...@zmienimy.pl> wrote:
boukun pisze:

> [...]

Kapitaliści, podobnie jak złodzieje, olewają olewających i dzięki temu
mogą brać co chcą. I bojkot ich tylko ucieszy.

To wszystko to prawda, w tym sensie, że władza totalnie ignoruje
polskie społeczeństwo. Społeczeństwo musi władzę utrzymać i jest
pozostawione w samopas. Władza olewa całkowicie polskie społeczeństwo.
Całkowity bojkot, wraz z strajkiem generalnym to najlepsze rozwiązanie
na obalenie reżimu władzy.

boukun

Data: 2009-06-24 20:52:18
Autor: jendrysz
Wyjdźmy na ulicę

boukun pisze:
[...]

W tym celu byś musiał namówić 30mln w tym tych którzy z władzy korzystają.
Nie masz najmniejszych szans. To jest wpuszczanie buntowników w maliny.

jendrysz

Data: 2009-06-24 20:57:50
Autor: boukun
Wyjdźmy na ulicę

boukun pisze:
[...]

A niech by sobie w urzędach siedzieli, jak dojadą do pracy, he, he.

boukun

Data: 2009-06-24 11:53:13
Autor: Vic
Wyjdźmy na ulicę
boukun wrote:
Powiedzmy, że chcemy obalić ten rząd, że nie uznajemy ostatnich wyborów. Zobaczymy, czy nie będą do nas strzelać.

Moge z toba wyjsc na ulice.
Ale tylko na jedna fajke.

--
Vic