Wyjecie plyty CD

Data: 2020-12-13 12:15:27
Autor: T.
Wyjecie plyty CD
W dniu 2020-12-12 o 14:25, cef pisze:
Zepsuło mi się radio samochodowe.
Nie działają żadne przyciski. Podejrzewam uszkodzenie
procesora sterującego tymi przyciskami, bo nie działają
nawet te nigdy nie używane przyciski.
Została płyta w napędzie CD.
Czy jest jakiś prosty sposób, żeby ją wydobyć?
(reset przyciskiem w obudowie nie działa)
Czy specjalista wprowadzając jakiś impuls lub naciskając
"coś" wyjmie tę płytę bez problemu?
Zamierzam wymienić radioodtwarzacz na nowy,
więc i tak do jakiegoś zakładu, żeby wyjąć stary i podłączyć
nowy sprzęt będę musiał się udać,
ale CD chciałbym wydobyć wcześniej.

Zarzuć na YT "jvc kd-r45 cd eject problem": https://www.youtube.com/results?search_query=jvc+kd-r45+cd+eject+problem

Wyjdzie trochę filmików. Ciekawy patent z kartą oklejoną taśmą:
https://www.youtube.com/watch?v=Gl-TCdev6gw

Może coś podpasujesz :-)
T.

Data: 2020-12-28 18:36:15
Autor: cef
Wyjecie plyty CD
W dniu 2020-12-13 o 12:15, T. pisze:
[...]

Tak informacyjnie zostawię wiadomość.
Przeczyściłem styki panelu drobnym papierem
uznając to za najprostsze co mogę zrobić - nie pomogło.
Opukiwanie panelu i tego jednego podejrzanego przycisku przez kilka dni też bez efektu.
Resetowanie i defaultowanie  bez rezultatów.
Metody wyciągania płyty CD na taśmę klejącą też nie działają:
karta jest za szeroka - tam jest jakaś mechaniczna blokada-
pewnie przed włożeniem drugiej płyty a wąskim narzędziem też mi się
nie udało - może nie mam talentu.
Natomiast to co założyłem na początku okazało się skuteczne.
Czyli wymieniłem radio na nowe :-) - płyta wyjęta po rozebraniu obudowy - pan
radiowymieniacz nie umiał wyjąć impulsem, więc rozkręcił.

Nowe radio ma bardziej intuicyjne menu, ale nie do końca,
bo przy parowaniu bluetootha z telefonem przyciskałem
nie to co trzeba przy zatwierdzaniu.

Data: 2020-12-28 19:13:26
Autor: ii
Wyjecie plyty CD
W dniu 28.12.2020 o 18:36, cef pisze:
[...]

Myślałem, że samochód wymienisz.

Data: 2020-12-29 10:13:18
Autor: ąćęłńóśźż
Wyjecie plyty CD
Wtedy pan samochodowymieniacz rozbiera żonę.

-- -- -
Myślałem, że samochód wymienisz.

Data: 2020-12-28 19:49:47
Autor: collie
Wyjecie plyty CD
W poniedziałek, 28.12.2020 o 18:36, cef napisał:

- płyta wyjęta po rozebraniu obudowy - pan
radiowymieniacz nie umiał wyjąć impulsem, więc rozkręcił.

Czyli stare metody pana majstra są jak zwykle najlepsze:
nic na siłę, wszystko młotkiem.

Data: 2020-12-28 20:54:51
Autor: LordBluzg(R)
Wyjecie plyty CD
W dniu 28.12.2020 o 18:36, cef pisze:

Zepsuło mi się radio samochodowe.
[...]

[...]

Pisałem wcześniej że najlepiej łapkami, kręcąc mechanizmem :]

Kiedyś miałem serwis takich wynalazków (jak to było opłacalne) i latami wyjmowałem łapkami jakieś płyty :]

--
LordBluzg(R)
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-12-29 12:12:27
Autor: t-1
Wyjecie plyty CD
W dniu 2020-12-28 o 20:54, LordBluzg(R) pisze:

Kiedyś miałem serwis takich wynalazków (jak to było opłacalne) i latami wyjmowałem łapkami jakieś płyty :]

Musiałeś przy tym mocno kląć.
Stąd przydomek?

Data: 2020-12-29 17:52:22
Autor: LordBluzg(R)
Wyjecie plyty CD
W dniu 29.12.2020 o 12:12, t-1 pisze:

Kiedyś miałem serwis takich wynalazków (jak to było opłacalne) i latami wyjmowałem łapkami jakieś płyty :]

Musiałeś przy tym mocno kląć.

Nie, zwykła praca :)

Stąd przydomek?

Nie. To z mojej strony bunt na obłudę panującą w naszym kraju, gdzie bluzganie uznane jest jako coś złego ale tylko publicznie czy w tłumaczeniu wszelakiej kinematografii (zazdraszczam wersji oryginalnej, która w kraju oryginalnego języka jest naturalna). W Polsce w domach, prywatnie kurwują, jebią i napierdalają bez trzymanki. U mnie w domu się nie bluzga a ja staram się nie bluzgać bez sensu. To jak z alkoholem. Jest po to żeby sobie wypić (bo to dla ludzi) a nie nakurwić się jak świnia czy popaść w alkoholizm :) i uznaję bluzganie jako rzecz naturalną a nie złą :]

Data: 2020-12-29 19:19:40
Autor: Trefniś
Wyjecie plyty CD
W dniu .12.2020 o 17:52 LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Kiedyś krążył taki przykład radosnej twórczości tłumaczących filmy.
Oryginał: "Fuck!"
Tłumaczenie: "O Boże!"

--
Trefniś