Wyjęcie skrzyni w punto 2 1.9JTD

Data: 2009-06-17 12:52:56
Autor: krzysiek82
Wyjęcie skrzyni w punto 2 1.9JTD
Witajcie
Będę w weekend wyciągał skrzynię ze swojego punto, i teraz pytanie podobno skrzyni samej się nie wyciągnie trzeba całość z silnikiem czy to prawda? Bo jeśli tak to nie chce mi się już oleju w skrzyni wymieniać.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-17 11:57:37
Autor: Hants
"krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> wrote in message news:h1aih2$m5c$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No to z takim podejsciem szykuj sie do wyjęcia całosci - razem z półosiami :-)

Data: 2009-06-17 13:03:15
Autor: krzysiek82
Hants pisze:
No to z takim podejsciem szykuj sie do wyjęcia całosci - razem z półosiami :-)

Dlaczego z takim podejściem? Nie ma korka spustowego oleju więc nie bardzo mam inną możliwość. Chyba, że o czymś nie wiem :)?

--
krzysiek82

Data: 2009-06-17 13:30:28
Autor: mateusx6

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h1aih2$m5c$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a dlaczego wymieniasz olej w skrzyni?

Data: 2009-06-17 13:41:44
Autor: krzysiek82
mateusx6 pisze:
a dlaczego wymieniasz olej w skrzyni?

Bo stwierdziłem, że po przejechaniu 150tyś km warto by było to zrobić, aby skrzynia trochę dłużej żyła.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-17 14:19:46
Autor: bratPit[pr]
[...]

a nie ma tam jakiegoś dekla - np pod mechanizmem różnicowym - żeby go odkręcić i spuścić olej?
brat

Data: 2009-06-17 15:23:58
Autor: krzysiek82
bratPit[pr] pisze:

[...]

No właśnie nic nie ma, straszna lipa pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

--
krzysiek82

Data: 2009-06-17 07:35:57
Autor: jimiasty
> [...]
> odkręcić i spuścić olej?
> brat

No właśnie nic nie ma, straszna lipa pierwszy raz się z czymś takim

a o odsysarce do oleju szlyszales?

--
pozdro Jimiasty

Data: 2009-06-17 16:43:02
Autor: krzysiek82
jimiasty pisze:
  > a o odsysarce do oleju szlyszales?

Obiło mi się o uszy ale nie posiadam takowej. Poza tym opiłków nie odessie:(

--
krzysiek82

Data: 2009-06-17 07:56:19
Autor: jimiasty
On 17 Cze, 16:43, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
jimiasty pisze:
  > a o odsysarce do oleju szlyszales?

Obiło mi się o uszy ale nie posiadam takowej. Poza tym opiłków nie odessie

no to skocz do takiego zakladu gdzie maja, ja ostatnio tak wymienialem
olej w ukl. roznicowych. A opilki pewnie sie zebraly na korku wlewu
oleju (u mnie tak bylo).

--
pozdro. Jimiasty

Data: 2009-06-17 18:31:46
Autor: Grzegorz
Wyjęcie skrzyni w punto 2 1.9JT D
Hello jimiasty !:

> [...]

no to skocz do takiego zakladu gdzie maja, ja ostatnio tak wymienialem
olej w ukl. roznicowych. A opilki pewnie sie zebraly na korku wlewu

W skrzyniach bez korka jest magnes najczęściej gdzieś w dole skrzyni ...... Miałem podobny problem, przez 360 tys km nie wymieniałem, a potem całą skrzynię :-D ! Poszły 4 zęby na pierwszym kole zębatym, popękały, ale jechać się dało. Ale to dobra skrzynia Forda typu N, i największy silnik 2,9.

pzdrw.
--
Grzegorz

Wyjęcie skrzyni w punto 2 1.9JTD