Wyjedziesz Pan z salonu i masz Pan auto tansze o 20%

Data: 2019-07-01 23:35:58
Autor: Bolko
Wyjedziesz Pan z salonu i masz Pan auto tansze o 20%
W dniu wtorek, 2 lipca 2019 01:15:05 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Zawsze sie zastanawialem na jakiej podstawie te mit powstal.

https://www.youtube.com/watch?v=5fv1QFQ1vV0

Bo mysle ze to mit. A te auta zejda po max 10% taniej.

W tamtym roku potrzebowałem auto na krótko.
Podszedłem do komisu takiego "porządnego" obok.
Mondeo takie za 40 kzł
Odkupiliby ode mnie za 33 kzł.

Data: 2019-07-02 06:18:50
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 2 lipca 2019 01:35:59 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
> [...]

W tamtym roku potrzebowałem auto na krótko.
Podszedłem do komisu takiego "porządnego" obok.

I sprzedali za 40. Czyli jakbys sam znalazl kupca to bys nie stracil wcale.

Wyjedziesz Pan z salonu i masz Pan auto tansze o 20%