Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.

Data: 2014-11-28 09:44:43
Autor: 666
Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
Urzadzenie ma wyjscie HDMI.
Fajnie, tyle że nie mogę tego sygnału puścić na telewizor (bo nie mam ;)) a chciałbym sygnał puścić na monitor z wejściem DVI.
Kabel HDMI => DVI jest, tyle że przy zwykłym monitorze komputerowym kłopot jest z dźwiękiem (monitor ma podpietą fabryczną sound bar z wejsciem m.cz. 3,5mm stereo), trzeba by dźwięk jakoś wydobyć z HDMI.
Dla minimalizmu formy chciałbym pozostać przy tej monitorowej podpietej beleczce z głośniczkami, zamiast stawiać nowe klamoty na
biurku.
Jak najtaniej to zrealizować?

Data: 2014-11-28 11:19:48
Autor: Marek

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:m59clq$6v0$1news.supermedia.pl...
[...]

Musisz poszukać tego typu urządzonka:
http://www.ebay.com/bhp/hdmi-audio-extractor
lub
http://www.amazon.com/AGPtek%C2%AE-SPDIF-Extractor-Converter-output/dp/B00ECTHIKK

Tanie to nie jest, ale chyba to jedyne wyjście, żeby wyciągnąć cyfrowy dźwięk z HDMI i przekonwertować
na analog.
A nie masz w tym urządzeniu analogowego wyjścia audio (na słuchawki lub "line out") ?

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-11-28 14:09:30
Autor: 666
TS-269L wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
Urządzenie to NAS QNAP TS-269L.
Analogowego wyjścia audio w tym modelu nie ma, jest ethernet, eSATA, USB i HDMI.
Ale wg instrukcji jest możliwość współpracy ze sprzętem grającym Logitecha (nie wiem, czy przez ethernet, czy przez usb).

Czasem w robocie jakiś film bym puścił na zapasowy monitor ;-)
Ten splitter co pokazałeś mógłby być dobry.
Ale najpierw sprawdzę, czy to wyjscie HDMI współpracuje z którymś z moich monitorów z wejściem DVI (np. tuner DVB-T mi nie
współpracuje).

-- -- -
A nie masz w tym urządzeniu analogowego wyjścia audio?

Data: 2014-11-30 20:11:36
Autor: 666
Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
Można przełączyć dźwięk z HDMI na USB, i np. podłączyć małe głośniki USB.
Choć wolałbym dźwięk z belki pod monitorem.
Ale pewnie są przejściówki USB => line out, zapewne tańsze od tych HDMI, poszukam.

-- -- -