Wykańczają Polaków systematycznie

Data: 2011-11-03 16:29:44
Autor: boukun
Wykańczają Polaków systematycznie
Właśnie się dowiedziałem, że kolega mi się powiesił.

Ten sam, o którym niedawno wspominałem 20.10.2011 r. w wątku pt. "W Świdnicy jest taki zakład", że zapierdala w nim za 1100 zł. Nawiązywałem do jego trudnej sytuacji również we wczesniejszym wątku, z 19.10.2011 roku, pt. "Ludzie sa wykończeni"...

Jeszcze niedawno dałem mu zarobić przy pomocy wykańczania poddasza, gdzie pomagał mi mocować rigipsy na połaciach...

Tak wykańczają systematycznie naród polski...

I wykończyli kolejnego Polaka, miał zaledwie 53 lata...

Niech ci ziemia lekką będzie Krzysiu...
[i]

boukun

Data: 2011-11-03 16:39:34
Autor: Neko
Wykańczają Polaków systematycznie
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Ile mu zaplaciles za te mocowania rigipsow?

PS. RIP

Data: 2011-11-03 16:43:59
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j8uclp$9ih$1news.onet.pl...
[...]

Dawałem mu po 60 zł dziennie. A praktycznie tylko się przyglądał, jak ja wkrętarką mocuję rigipsy do profili kapeluszowych, a on tylko był mi potrzebny do wniesienia i przytrzymania na początku mocowania płyty kartonowo gipsowej rigips. Takich tylko w ciągu dnia najwięcej podtrzymał mi 5 sztuk. Czyli praktycznie za przytrzymanie dostał 10 zł....

boukun

Data: 2011-11-04 19:04:24
Autor: pluton
Wykańczają Polaków systematycznie
Dawałem mu po 60 zł dziennie.

Wykonczyles go skurwielu glodowa placa.

Nullification

Data: 2011-11-04 19:17:10
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j919nn$s5h$1inews.gazeta.pl...
Dawałem mu po 60 zł dziennie.

Wykonczyles go skurwielu glodowa placa.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Głupek jesteś. Ja nie fabryka... Sam pomagam kolegom za darmo...

boukun

Data: 2011-11-04 19:03:25
Autor: pluton
Wykańczają Polaków systematycznie
Jeszcze niedawno dałem mu zarobić przy pomocy wykańczania poddasza, gdzie
pomagał mi mocować rigipsy na połaciach...

Tak wykańczają systematycznie naród polski...

Widzisz skurwielu ? Wykonczyles kolege.

Nullification

Data: 2011-11-04 19:18:14
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j919ls$s1j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak mi się wydaje, że ty kiedyś nie byłeś taki pojebany. Co takiego stało się w twoim życiu? Zostałeś radnym?

boukun

Wykańczają Polaków systematycznie