Wykańczają Polaków systematycznie

Data: 2011-11-04 19:03:25
Autor: pluton
Wykańczają Polaków systematycznie
Jeszcze niedawno dałem mu zarobić przy pomocy wykańczania poddasza, gdzie
pomagał mi mocować rigipsy na połaciach...

Tak wykańczają systematycznie naród polski...

Widzisz skurwielu ? Wykonczyles kolege.

Nullification

Data: 2011-11-04 19:18:14
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j919ls$s1j$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze niedawno dałem mu zarobić przy pomocy wykańczania poddasza, gdzie
pomagał mi mocować rigipsy na połaciach...

Tak wykańczają systematycznie naród polski...

Widzisz skurwielu ? Wykonczyles kolege.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Tak mi się wydaje, że ty kiedyś nie byłeś taki pojebany. Co takiego stało się w twoim życiu? Zostałeś radnym?

boukun

Wykańczają Polaków systematycznie