Wykasowanie stacjonarnego w mBanku

Data: 2010-01-18 19:15:45
Autor: Valdi
Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
Przerabiał ktoś wykasowanie telefonu stacjonarnego w mBanku na rzecz
komórki?
Czy na mLinii idzie załatwić czy też muszę się pogodzić z tym, że zamiast
rodzinka to na moją bramkę VoIP dobija się marketingowy bełkot zachęcający
mnie do zakupu ubezpieczenia dla delfina :/

Data: 2010-01-18 19:37:57
Autor: cos
W dniu 2010-01-18 19:15, Valdi pisze:

rodzinka to na moją bramkę VoIP dobija się marketingowy bełkot zachęcający
mnie do zakupu ubezpieczenia dla delfina :/

trzeba bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach marketingowych i tyle...

Data: 2010-01-18 19:48:13
Autor: Valdi
Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
"cos" news:hj29q8$1gso$1news2.ipartners.pl

> [...]
zachęcający
> mnie do zakupu ubezpieczenia dla delfina :/

trzeba bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach

Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na polską
komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.
Z tydzień temu w systemie mBanku zobaczyłem nad rachunkami jakiś reklamowy
badziew odnośnie ubezpieczenia delfina, w którym była informacja, że za
kilka dni jakiś ktoś będzie się ze mną kontaktował w tej sprawie.
Zbagatelizował ów reklamowy bełkot i go usunąłem jak wszystkie marketingowe
bełkoty widoczne w systemie transakcyjnym i się zaczęło.
Mam nadzieję, że mam spokój po tym jak kulturalnie spławiłem panią po
drugiej stronie słuchawki.

Data: 2010-01-18 20:59:37
Autor: RobertS
[...]

moze z citi dzwonili? do mnie dzisiaj zadzwonil jakis typ (podal sie za pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci centrale!

RobertS

Data: 2010-01-18 21:28:54
Autor: Valdi
Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
"RobertS" news:hj2eja$2b2l$1opal.icpnet.pl

> [...]

zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci

Nie nie z City. Babeczka po przywitaniu się ze mną i zapytaniu czy ja to ja,
wyrecytowała mi formułkę, że dzwoni z mBanku, że jeżeli nie wierzę to mogę
sprawdzić na mLinii, że ona to ona itp. Potem przeszła do sedna sprawy i
zaczęła mi nawijać o ubezpieczeniu, że go nie posiadam i jako to "profity"
bym otrzymał jak by go miał - ogólna marketingowa papka dla naiwnych.
Podziękował, życzyłem miłego wieczoru i odłożyłem słuchawkę.

Dziwi mnie jednak ten numer zastrzeżony... i bombardowanie mnie telefonami
jak nie na komorę to na stacjonarkę - tak im plany sprzedażowe wyśrubowali
czy co? Jakiś czas temu bodajże mądrzy ludzie pisali na grupie, że mBank
telefoniczne wciskanie swoich ofert przekazał jakiejś zewnętrznej firmie -
chyba jest coś na rzeczy bo jak sięgam pamięcią wstecz, to z rok temu kiedy
zamawiałem na mLinii telefoniczną rozmowę z "mądrą głową" to ta "mądra
głowa" dzwoniła do mnie i na stacjonarny i na komorę z niezastrzeżonego
numeru.

No nic - ciśnienie mi już spadło :) Jutro jak nie zapomnę to zadzwonię na
mLinie i zobaczę czy da się stacjonarkę "wykurzyć" z ich systemu a numer do
haseł SMSowych podam zagraniczny - może będą mnie na przyszłość mniej nękać.
:)

PS.
Kiedy tak na te mBankowe telefony patrzę z dystansem to nie mogę pojąć
jednego - kiedy chodzi o sprzedaż produktu(ów) to są chęci i zapewne
pieniądze na nękanie klienta telefonami, których sobie nie życzy, ale jak
klientowi blokują kartę bo jest podejrzenie, że w bankomacie, w którym
wypłacał gotówkę jacyś źli ludzie coś doczepili to nikt nie raczy choć by
łaskawie wysłać SMSa informującego mnie o tym, że obecny delfin poszedł się
stukać. Przekonał się o tym w czasie tankowania na Neste - na szczęście
zawsze pogotowiu jest druga karta i gotówka, która w sytuacji podbramkowej
pozwoli zalać bak do pełna :)

Data: 2010-01-18 21:48:25
Autor: Marcin
Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
Witam

W dniu 2010-01-18 20:59, RobertS pisze:

[...]

A co za roznica czy z numeru zastrzezonego czy nie?
Jezeli ktos bedzie chcial Cie 'przekrecic'
to:
- pokaze Ci sie numer jakiegos prepaida albo VoIP
- jezeli zlodziej jest sprytniejszy to pokaze Ci sie dowolny numer,
nawet Citi.

Ja pytam w takim przypadku o to "Skad moge miec pewnosc,
ze dzwoni pan z Citi". Jeszcze nie dostalem sensownej
odpowiedzi...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-01-18 23:56:14
Autor: RobertS
[...]

Ale to musiałby być już jakiś mądrzejszy złodziej a nie byle paterak...

Ja pytam w takim przypadku o to "Skad moge miec pewnosc,
ze dzwoni pan z Citi". Jeszcze nie dostalem sensownej
odpowiedzi...

i pewnie nie uzyskasz...

RobertS

Wykasowanie stacjonarnego w mBanku