Wykaz prefiksów

Data: 2009-07-27 18:37:47
Autor: Piotr M
Wykaz prefiksów
Lista chyba wszystkich prefiksów i inne rzeczy.
Może się komuś przyda.
http://wjakiejsieci.pl/prefiksy-gsm

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-27 18:48:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wykaz prefiksów

Lista chyba wszystkich prefiksów i inne rzeczy.
Może się komuś przyda.
http://wjakiejsieci.pl/prefiksy-gsm

Kto to pisał?
Przecież to koszmarnie wolno działa!
Mam dobre łącze, mocny sprzęt i wiem co piszę.

zyga

Data: 2009-07-27 18:53:08
Autor: Piotr M
Wykaz prefiksów
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Kto to pisał?
Przecież to koszmarnie wolno działa!
Mam dobre łącze, mocny sprzęt i wiem co piszę.

Ale co pisał? I co wolno działa, strona? Ja teraz lecę na Playowskim (do 384kb/s) i śmiga normalnie.

Data: 2009-07-27 20:00:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wykaz prefiksów

[...]

Wyszukiwanie w tak małej bazie i generowanie strony jest koszmarnie długie.

zyga

Data: 2009-07-27 20:48:58
Autor: Valdi.Pavlack
Wykaz prefiksów
"Zygmunt M. Zarzecki" wiadomości news:h4kor3$50o$2news.interia.pl

Wyszukiwanie w tak małej bazie i generowanie strony jest koszmarnie
długie.

Na jakim łączu wisisz? :)

Data: 2009-07-27 21:29:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wykaz prefiksów

Wyszukiwanie w tak małej bazie i generowanie strony jest koszmarnie
długie.

Na jakim łączu wisisz? :)

gprs plusa. ;)

Racje masz, ale połowicznie przez pół, bo to akurat 3.5G jest.
Wiedz jedno, że można mieć konto shellowe.

zyga

Data: 2009-07-27 20:48:16
Autor: Valdi.Pavlack
Wykaz prefiksów
"Zygmunt M. Zarzecki" wiadomości news:h4kkks$vhc$2news.interia.pl

> [...]

Kto to pisał?
Przecież to koszmarnie wolno działa!
Mam dobre łącze, mocny sprzęt i wiem co piszę.

No to chyba nam bajki opowiadasz bo na mobilku od PLAY'a jak i neostradzie
śmiga jak burza :)
A sam sprzęt (mocny he he he) ni jak się ma do tego jak ci się strony ładują
:)

Data: 2009-07-27 21:09:23
Autor: qwerty
Wykaz prefiksów
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4krln$8pk$1@news.interia.pl...
A sam sprzęt (mocny he he he) ni jak się ma do tego jak ci się strony ładują
:)

Nie jest to prawdą.

Data: 2009-07-27 21:30:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wykaz prefiksów

[...]

Taaa, a P100 z 16MB RAM szybko wyrenderuje stronę?

zyga

Data: 2009-07-29 07:55:31
Autor: Przemysław Kowalik
Wykaz prefiksów
Użytkownik Piotr M napisał:
Lista chyba wszystkich prefiksów i inne rzeczy.
Może się komuś przyda.
http://wjakiejsieci.pl/prefiksy-gsm

Hmm, w tym wykazie brakuje 799 (PTK, sierota po WPmobi) i nie ma telepin mobi w 786x a MNI jest nazwane MINI :-)

Przemek

Wykaz prefiksów