Wyklęta za wyklętych?

Data: 2014-01-19 13:18:32
Autor: miĹ› z okienka
Wyklęta za wyklętych?
[ciach...]

Mam tylko dwie uwagi. Po pierwsze Senyszyn ma absolutnÄ… racjÄ™ piszÄ…c, ĹĽe
nijaki Lalek (czy jak mu tam na prawdę było), nie zauważył końca wojny. Bo nie
zauważył!

Trzeba być paranoikiem, albo nawiedzonym sekciarzem, żeby 'zauważać' coś, czego nie ma.

 Ona siÄ™ skoĹ„czyĹ‚a

W 45 roku wojna się skończyła, ale w Paryżu Idzikowski, a nie w
okupowanej Polsce. Prywatnie możesz sobie wierzyć w radzieckie wyzwolenie, albo nawet w jaruzelskie zbawienie, lecz wiara sekciarzy nie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywistością.

, a on jakby nigdy nic kozaczył i bawił się
po lasach

On składał wojskową przysięgę walki z najeźcą. Teraz biegaj do podręczników i sprawdź - kto najechał Polskę we wrześniu 1939 roku?

, nie zważając na to, że leśniczy raczej wkurwiony był i nieskory
do zabaw. Więc tu Senyszyn żadnego faux pas nie popełniła.

Po drugie też ma rację, że wyklęci mordowali swoich rodaków

Okupant i jego kolaborant to twoi rodacy? A wy razem to kto? 'Polacy'? MoĹĽe jeszcze stalinowskie obozy nazwiesz 'polskimi'?

Data: 2014-01-19 15:16:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbggjt$uru$1node1.news.atman.pl...
[ciach...]

[...]

WŚ II skończła się w 45 roku także w Polsce. Tak zwani "żołnierze wyklęci" nie byli żołnierzami. Byli bandytami mordującymi rodaków. I to byłoby na tyle.

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-19 16:32:41
Autor: Stokrotka
Wyklęta za wyklętych?

WŚ II skończła się w 45 roku także w Polsce. Tak zwani "żołnierze wyklęci" nie byli żołnierzami. Byli bandytami mordującymi rodaków. I to byłoby na tyle.

Jakoś Orlik uratował życie nie jednemu, i to jego zabili RODACY.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

Data: 2014-01-19 17:24:45
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?
W dniu .01.2014 o 15:16 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lbggjt$uru$1node1.news.atman.pl...
[ciach...]

W 45 roku wojna się skończyła, ale w Paryżu Idzikowski, a nie w
okupowanej Polsce. Prywatnie możesz sobie wierzyć w radzieckie  wyzwolenie, albo nawet w jaruzelskie zbawienie, lecz wiara sekciarzy  nie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywisto¶ci±.

W¦ II skończła się w 45 roku także w Polsce. Tak zwani "żołnierze  wyklęci" nie byli żołnierzami. Byli bandytami morduj±cymi rodaków. I to  byłoby na tyle.

G-no prawda, to że kto¶ nie pogodził się z narzuconym reżimem nie oznacza,  że był bandyt±, przypomnę ci, że to hitlerowcy nazywali bandytami  walcz±cych przeciwko nim.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-19 18:51:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9xzvjep50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Walka z najeĽdĽcami jest chwalebna. Niemcy, chłopcze byli najeĽdĽcami, okupantami.
Polscy bandyci mordowali Polaków, s±siadów, znajomych.
Mordowali biedaków, którzy przyjęli ziemię z reformy rolnej. Zabijali i usypywali w ustach kopczyk ziemi.
Rabowali i mordowali mieszkańców wsi i małych miasteczek.
Taka była i jest prawda. Je¶li tego nie rozumiesz, to masz co¶ z główk± nie w porz±dku.

--
Kłótnia z idiot± jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-19 12:46:28
Autor: brat_olin
Wyklęta za wyklętych?
Bogdan Idzikowski wrote:

Walka z najeďż˝dďż˝cami jest chwalebna. Niemcy, chďż˝opcze byli najeďż˝dďż˝cami,  okupantami.

A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli najezdzcami, p. Bodzik?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-01-19 21:50:19
Autor: Stokrotka
Wyklęta za wyklętych?

A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli najezdzcami, ....

17-09-1939 TAK.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2014-01-19 12:51:57
Autor: brat_olin
Wyklęta za wyklętych?
Stokrotka wrote:

> A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli najezdzcami, 17-09-1939 TAK.

Wiadoma sprawa.  Ale ja pytalem p. Bodzika :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-01-20 00:12:43
Autor: mis z okienka
Wykleta za wykletych?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:61f1d26d-dd7c-41b9-8bb3-33fb772f4fdagooglegroups.com...
Stokrotka wrote:

> A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli najezdzcami,

17-09-1939 TAK.

Wiadoma sprawa.  Ale ja pytalem p. Bodzika :)

A czemu przekrecasz jego nazwisko?

Data: 2014-01-20 00:50:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wykleta za wykletych?

Uzytkownik "mis z okienka" <miszokienka@.pl> napisal w wiadomosci news:lbhnl3$dne$4node2.news.atman.pl...

Stokrotka wrote:

> A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli najezdzcami,

17-09-1939 TAK.

Wiadoma sprawa.  Ale ja pytalem p. Bodzika :)

A czemu przekrecasz jego nazwisko?

Nie potrafi prawidlowo napisac?

ubawiony

--
Klótnia z idiota jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-19 21:59:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:417e64c6-03f4-4a87-a26e-a1efaedbdc12googlegroups.com...
Bogdan Idzikowski wrote:

Walka z najeďż˝dďż˝cami jest chwalebna. Niemcy, chďż˝opcze byli najeďż˝dďż˝cami,  okupantami.

A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli
najezdzcami, p. Bodzik?

================================

Pijani jeste¶cie? Dwoi wam się w oczach?

ubawiony

Data: 2014-01-19 13:32:42
Autor: brat_olin
Wyklęta za wyklętych?
Bogdan Idzikowski wrote:
brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisaďż˝
> [...]

A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli

Pijani jeste�cie? Dwoi wam si� w oczach?

Znaczy wyzwolili was, Bodzik?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-01-19 23:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:e139b69f-eedb-42d5-91f3-308fac5bdae8googlegroups.com...
Bogdan Idzikowski wrote:
> [...]

A co z Sowietami?  Czy w waszym odczuciu Sowieci tez byli
najezdzcami, p. Bodzik?

Pijani jeste�cie? Dwoi wam si� w oczach?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jebnijcie se jeszcze setę. Będzie was więcej!

Data: 2014-01-20 00:33:29
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52dc3c9b$0$2154$65785112news.neostrada.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Dlaczego dwoi? Jedna koferencja, jedna decyzja (tylko podpisy na mapie dwóch krasnali..)

Data: 2014-01-20 00:41:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lbhnl4$dne$5node2.news.atman.pl...
[...]

Przymułku, nas jest jeden!

ubawiony

Data: 2014-01-19 22:08:05
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

[...]

Przypomnę ci Idzikowski, że pakt Ribbentrop-Mołotow podpisano w Moskwie, a nie w Berlinie. Znaczy to tyle, że głównym inspiratorem najazdu na Polskę z 1939 roku był Józef Stalin. Prywatnie wolno ci kogo¶ takiego uważać za swojego wyzwoliciela, jednak epatowanie tym gównem innych nie jest już twoj± prywatn± spraw±.

Data: 2014-01-19 23:25:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lbhesa$4dk$8node2.news.atman.pl...

[...]

A gdyby podpisano na Antarktydzie?

ubawiony

Data: 2014-01-20 00:45:37
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52dc50ce$0$2140$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdy babci wyro¶nie broda Idzikowski, to szukaj jej na Antarktydzie.

Data: 2014-01-20 01:17:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lbhopg$erj$1node2.news.atman.pl...
[...]

A gdyby w Warszawie?

ubawiony

Data: 2014-01-20 04:41:53
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?
W dniu .01.2014 o 18:51 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

A my mieli¶my po wojnie prawo do samostanowienia, czy narzucono nam  niechciany system, więc to byli też okupanci.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 09:21:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9yu730l50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
A my mieli¶my po wojnie prawo do samostanowienia, czy narzucono nam
niechciany system, więc to byli też okupanci.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jasne! A teraz nas okupuje UE. A dokładnie PO. A zęby ostrzy PiS.

ubawiony

Data: 2014-01-20 12:00:25
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?
W dniu .01.2014 o 09:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Głupawe porównanie
zniesmaczony
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 12:05:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9zfiz1450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Głupawe porównanie
zniesmaczony

=========================

Powtórka twojego porównania

rozbawiony

Data: 2014-01-20 13:59:07
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?

========================>
Powtórka twojego porównania

rozbawiony

Ty już lepiej zajmij się gr± w szachy z gołębiem bo reszta ci ¶rednio  wychodzi.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 14:03:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9zk0tby50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

=====================================

Lepiej niż tobie.

ubawiony zacietrzewieniem

Data: 2014-01-20 18:11:35
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?

========================>>

====================================>
Lepiej niż tobie.

ubawiony zacietrzewieniem

W szachach z gołębiem nie masz sobie równych.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 23:41:14
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52dd1ea7$0$2148$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W szachach wyszłoby ci jeszcze lepiej, gdyby¶ to ty nasrał na t± szachownicę.
:-DDD

Data: 2014-01-21 04:29:53
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?

========================>>>

====================================>>
Lepiej niż tobie.

W szachach wyszłoby ci jeszcze lepiej, gdyby¶ to ty nasrał na t±  szachownicę.
:-DDD

Na łeb to ci rzeczywi¶cie kto¶ nasrał i to nie był goł±b.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-22 01:43:48
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w90pb30250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czy kto¶ cię tu obraża Pietrzykowski?

Data: 2014-01-22 03:58:47
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?

========================>>>>

====================================>>>
[...]

Ja nie z obrażalskich i mało mnie interesuje co kto¶ zamierza.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-22 14:52:29
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w92ij9pd50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Co nie oznacza, że można bez powodu obrażać innych.

Data: 2014-01-21 01:26:03
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

[...]

Powiedz no jeszcze błaĽnie, kiedy to nas UE najechało swoimi czołgami i gdzie w Polsce stacjonuj± wojska okupacyjne Unii Europejskiej? Bo je¶li chodzi o wojska okupacyjne Zwiazku Sowieckiego to stacjonowały w różnych miejscach, na terenie PRL.

Data: 2014-01-21 04:28:41
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?
W dniu .01.2014 o 01:26 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Na paranoje nie ma rady.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-19 21:53:18
Autor: miĹ› z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52dbde43$0$2220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To powiedz jeszcze, kto tą wojnę wygrał? Bo jeśli Polska wojny ani nie wygrała, ani nie było polskiej kapitulacji, to znaczy, że wojna nie mogła się skończyć.

Data: 2014-01-19 23:22:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbhesa$4dk$7node2.news.atman.pl...

[...]

I trwa do dziś. I ty jesteś jedynym żołnierzem, dowódcą, armią i sztabem. Czuj duch!

ubawiony

Data: 2014-01-20 00:55:23
Autor: miĹ› z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52dc5039$0$2213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I trwa do dziĹ›

Zrobliliście stan wojenny, gdy byłem młodym człowiekiem. Do dziś nie wiem, na chuj komu ta wojna.

Data: 2014-01-20 01:19:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbhopg$erj$2node2.news.atman.pl...

[...]

Teraz rozumiem. Za mĹ‚ody byĹ‚eĹ›, ĹĽeby ciÄ™ internowano. No bo szczyli nie internowano. Szczyli i Jarozbawa.  I teraz z komunÄ… wojujesz. Jak juĹĽ jej nie ma. Tak jak Jarozbaw.

ubawiony

Data: 2014-01-20 03:23:34
Autor: miĹ› z okienka
Wyklęta za wyklętych?

[...]

Teraz rozumiem. Za młody byłeś, żeby cię internowano.

Zdaje się komuchu, że chciałeś udowodnić, kiedy wojna się skończyła?

Data: 2014-01-20 09:16:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbi1cr$ms9$2node2.news.atman.pl...
[...]

Udowodniłem, głupolu. Przed jej zaczęciem.

ubawiony

Data: 2014-01-21 13:04:05
Autor: miĹ› z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52dcdb5d$0$2221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

?? :-DD

Przy okazji gołąbek pokoju nasrał ci do mózgownicy?

Data: 2014-01-20 04:36:19
Autor: stevep
Wyklęta za wyklętych?
W dniu .01.2014 o 00:55 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w  wiadomo¶ci news:52dc5039$0$2213$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lbhesa$4dk$7node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w  wiadomo¶ci news:52dbde43$0$2220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To powiedz jeszcze, kto t± wojnę wygrał? Bo je¶li Polska wojny ani nie  wygrała, ani nie było polskiej kapitulacji, to znaczy, że wojna nie  mogła się skończyć.

I trwa do dzi¶

Zroblili¶cie stan wojenny, gdy byłem młodym człowiekiem. Do dzi¶ nie  wiem, na chuj komu ta wojna.

Jak to komu- komuchom, my¶lisz,że ja miałem co¶ wspólnegp z wprowadzeniem  stanu wojennego i że go popierałem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 23:45:02
Autor: mi¶ z okienka
Wyklęta za wyklętych?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9yuytsg50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dlatego ich sie pytam.

, my¶lisz,że ja miałem co¶ wspólnegp z wprowadzeniem
stanu wojennego i że go popierałem?

Nie.

Wyklęta za wyklętych?