Wykolejeniec

Data: 2013-08-03 01:50:35
Autor: Tuskobus
Wykolejeniec
Giertych został pełnomocnikiem Europejskiego Związku Żydów (European Jewish Association). - Nie reprezentuję państwa Izrael. Na czele EJA stoi Rabin Menachem Margolin, a organizacja ma swoją siedzibę ma w Brukseli. Reprezentuję religijnych Żydów, którym przeszkadza zakaz uboju rytualnego w Polsce - tłumaczył.

Zapytany o to, dlaczego zdecydował się lobbować ws. uboju rytualnego, odpowiedział, że walcząc o prawa środowisk żydowskich, walczy o prawa wszystkich osób do życia zgodnie ze swoją kulturą, religią i tradycją.

- Jeśli dzisiaj powiemy Żydom, że nie można prowadzić uboju rytualnego, to za chwilę zakaże się nam wieszać krzyże w miejscach publicznych - ocenił Giertych. - W Polsce nie powinno się nikomu zakazywać kultywowania swojej religii - dodał. Były wicepremier podkreślił, że reprezentuje organizacje żydowskie pro publico bono.

Ja pierdolę, ja pierdolę, wieszanie jakiś krzyży żydowskich przyrównuje do sadystycznego znęcania się nad zwierzętami. A może ktoś wymyśli religię, gdzie będzie się oddawać bogu podrzynanych na żywca ludzi i o to będzie też walczył Giertych?

Wykolejeniec