Wykonalność decyzji administracyjnej

Data: 2011-05-22 10:11:13
Autor: Mrqs
Wykonalność decyzji administracyjnej
Witam,

Mam pytanie jak w temacie.

Otrzymałem decyzję administracyjną z II instancji, a więc nie przysługuje mi już odwołanie do "organu" :-) tylko do WSA. Decyzja jest ostateczna.
Ciekawi mnie jednak czy "mocy prawnej" w sensie jej wykonania nabierze dopiero po upływie terminu złożenia skargi do WSA czy też jest wykonalna (z racji swojej ostateczności) od razu? Czy złożenie skargi do WSA automatycznie wstrzymuje wykonalność czy też to sąd nakazuje wstrzymanie?

Mrqs

Wykonalność decyzji administracyjnej