Wykonanie elementu CNC - gdzie?

Data: 2009-03-16 17:17:29
Autor: Wooyek
Wykonanie elementu CNC - gdzie?
Macie może kontakt do kogoś, kto ma możliwość wykonania nietypowego elementu CNC według rysunku? Oczywiście w przystępnej cenie ;)

Data: 2009-03-16 17:26:43
Autor: kml
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:gplu2r$jcm$1inews.gazeta.pl...
Macie może kontakt do kogoś, kto ma możliwość wykonania nietypowego elementu CNC według rysunku? Oczywiście w przystępnej cenie ;)

W przystępnej cenie nie, w nieprzystępnej być może ale też nic pewnego bo często ludziom nie chce się robić po jednej sztuce czegoś.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 17:45:01
Autor: Wooyek
> [...]

W przystępnej cenie nie, w nieprzystępnej być może ale też nic
pewnego bo często ludziom nie chce się robić po jednej sztuce czegoś.

Potrzebuję 2 sztuki ;) Podzielisz się kontaktem?

Data: 2009-03-16 18:06:37
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:gplvnu$qrk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pewnego bo często ludziom nie chce się robić po jednej sztuce czegoś.

Potrzebuję 2 sztuki ;) Podzielisz się kontaktem?

Zapytam i odpiszę Ci na priv :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 19:36:54
Autor: geos
Wykonanie elementu CNC - gdzie?
kml wrote:

Zapytam i odpiszę Ci na priv :)

jeśli możesz to mi też odpisz na priv

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-03-16 20:17:36
Autor: live_evil
geos pisze:
kml wrote:

Zapytam i odpiszę Ci na priv :)

jeśli możesz to mi też odpisz na priv

I mi też :-)

--

    jid:live_evil[]jabber.ru  gg:6373907

Data: 2009-03-16 21:24:23
Autor: mocniak
Użytkownik live_evil napisał:
geos pisze:
kml wrote:

Zapytam i odpiszę Ci na priv :)

jeśli możesz to mi też odpisz na priv

I mi też :-)

I mi! Ciekawi mnie rząd kosztów ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-03-16 23:13:43
Autor: Wooyek
Wykonanie elementu CNC - gdzie?
I mi! Ciekawi mnie rząd kosztów ;-)

Z tego, co się orientowałem pytając firmy reklamujące się na Allegro, to przedział jest mniej więcej między 100 a 600 zł za elemeny mniej więcej 120x70x10 mm o kształcie bardzo zbliżonym (choć bardziej złożonym) do adaptera hamulca tarczowego.

Data: 2009-03-16 23:25:50
Autor: mocniak
Użytkownik Wooyek napisał:
[...]

Holi krap! Żegnajcie marzenia, witaj pilniku.

--
Mocniak

Data: 2009-03-17 18:38:24
Autor: Wooyek
> [...]
> (choć bardziej złożonym) do adaptera hamulca tarczowego.

Holi krap! Żegnajcie marzenia, witaj pilniku.

Aha, dodam, że to przy ilości 2 sztuk. Przy większych ilościach (np. 50) cena drastycznie spada - np. z ~600 zł na ~60 zł.

Dogadałem się wstępnie z kumplem, który produkuje u podwykonawców części do motocykli - powinno się udać zejść poniżej 100 zł.

Data: 2009-03-16 21:44:23
Autor: kml
> [...]

pewnego bo często ludziom nie chce się robić po jednej sztuce czegoś.

Potrzebuję 2 sztuki ;) Podzielisz się kontaktem?

Najwcześniej za ok 10 dni będę coś wiedział bo mi kontakt wyjechał :) Jezeli do tego czasu nic nie znajdziesz to odezwij się.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Wykonanie elementu CNC - gdzie?