Wykopać Kopacz!!

Data: 2013-03-08 00:37:10
Autor: Stachu Chebel
Wykopać Kopacz!!
Kobita nie nadaje się do pełnienia funkcji, któr± jej powierzono. Jak
można dopu¶cić do robienia tajich cyrków w sejmie?! Gówny klałn RP
skwapliwie to wykorzystał.

Data: 2013-03-08 10:50:53
Autor: Slawek Kotynski
Wykopać Kopacz!! Godson na marszalka Sejmu!
W dniu 2013-03-08 09:37, Stachu Chebel pisze:
Kobita nie nadaje się do pełnienia funkcji, któr± jej powierzono. Jak
można dopu¶cić do robienia tajich cyrków w sejmie?! Gówny klałn RP
skwapliwie to wykorzystał.

Pani Kopacz, jako totalnie stronnicza, w ogóle się nie nadaje
na marszałka Sejmu, a już same jej łgarstwa w sprawie Smoelńska,
j± kompletnie dyskredytuj±.

Poseł John Godson powinien zostać marszałkiem!

Pozwoliłem sobie zmodyfikować subject, bo mnie wyprzedziłe¶
o parę minut z zaplanowanym tematem.

--
Zasady bolszewizmu zagrażaj± bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadz±
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-08 11:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Wykopać Kopacz!! Godson na marszalka Sejmu!

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0too0a-qvr.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Jeste¶ w błędnym błędzie. To ja powinienem zostać marszałkiem.
Nadaję się bezwarunkowo na to stanowisko, ponieważ nie posiadam żadnych kwalifikacji. Tak jak parapremier Gliński.

rozbawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-04 08:12:47
Autor: pluton_
[...]

Nie nadajesz sie. Jestes idiota, a na to stanowisko trzeba byc
kompletnym kretynem.

Nullification

Data: 2013-03-08 03:00:17
Autor: Stachu Chebel
On 8 Mar, 11:00, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieci...@askar.com.pl> napisał w wiadomo¶cinews:0too0a-qvr.ln1tower.askar24.pl...

> [...]

Nadaję się bezwarunkowo na to stanowisko, ponieważ nie posiadam żadnych
kwalifikacji. Tak jak parapremier Gliński.

OK, ale pod jednym warunkiem. Ja na nadpremiera wszechczasów !!

Data: 2013-03-08 12:13:58
Autor: Marek Czaplicki
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 8 marca 2013 12:00:

[...]

Nie wiem jak Wy czy macie czy nie kwalifikacje, ale mój stary komp się nadaje. Ma wszelkie kwalifikacje, duży ekran i gło¶nik. :)

Data: 2013-03-08 12:57:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wykopać Kopacz!! Godson na marszalka Sejmu!

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f986a77c-b883-4ed5-ac3c-832b9d02400ag8g2000vbf.googlegroups.com...

Nie widzę przeciwwskazań!!!

rozbawiony emeryt

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-03-08 13:03:08
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w
wiadomości news:0too0a-qvr.ln1tower.askar24.pl...
W dniu 2013-03-08 09:37, Stachu Chebel pisze:
Kobita nie nadaje się do pełnienia funkcji, którą jej powierzono. Jak
można dopuścić do robienia tajich cyrków w sejmie?! Gówny klałn RP
skwapliwie to wykorzystał.

Pani Kopacz, jako totalnie stronnicza, w ogĂłle siÄ™ nie nadaje
na marszałka Sejmu, a już same jej łgarstwa w sprawie Smoelńska,
jÄ… kompletnie dyskredytujÄ….

Poseł John Godson powinien zostać marszałkiem!

Pozwoliłem sobie zmodyfikować subject, bo mnie wyprzedziłeś
o parÄ™ minut z zaplanowanym tematem.

-- Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/
http://vod.gazetapolska.pl/ http://niezalezna.pl/ http://blogpress.pl/
http://wpolityce.pl/ http://www.gazetawsieci.pl/ http://janpietrzak.pl/

Jesteś w błędnym błędzie. To ja powinienem zostać marszałkiem.
NadajÄ™ siÄ™ bezwarunkowo na to stanowisko, poniewaĹĽ nie posiadam
żadnych kwalifikacji. Tak jak parapremier Gliński.

rozbawiony emeryt

Mam przyznać że możesz nadawać się lepiej niż Kopacz? Proszę bardzo.

--
A. Filip
Miłość matki jest pomostem do wszystkiego, co dobre – teraz i w

Wykopać Kopacz!!