Wykorzystane materiały ze stron

Data: 2015-08-26 15:58:13
Autor: Robert Tomasik
Wykorzystane materiały ze stron
W dniu 26-08-15 o 13:48, Smakosz pisze:

Googlując napotkałem wykorzystane treści z mojej witryny do skryptów do
ćwiczeń z matematyki oraz informatyki przez Uniwerstytety i innych prac.
Zawierają one link do mojej strony jednak nawet nikt się ze mną nie
kontaktował. Czy za wykorzystanie tych treści mam prawo żądać jakiegoś
wynagrodzenia?

Czy mógłbyś napisać ze zrozumieniem o co chodzi? Uniwersytety wykorzystały Twoje skrypty? Czy te inne prace je wykorzystały? Co to za treści, które zostały wykorzystane?

Data: 2015-08-27 10:51:40
Autor: Marek

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55ddc5fb$0$27526$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Jak nie możesz zrozumiec za pierwszym razem, to przeczytaj ponownie, a jak
to nie pomoże, to jeszcze 10 razy.
  I jeśli już, to nie pisze się ze zrozumieniem, tylko czyta (w tym także to, co się
samemu napisało).

Uniwersytety  wykorzystały Twoje skrypty? Czy te inne prace je wykorzystały?

"Googlując napotkałem wykorzystane treści z mojej witryny (...) przez Uniwerstytety"

Fakt, całość (bez cięć) nie jest gramatycznie poprawna, ale w miarę qmaty czytelnik
 jest w stanie domyśleć się, o co pytającemu chodzi. Wystarczyło wyciąć tylko dwa
 wyrazy: "przez Uniwersytety" i wstawić je pomiędzy "wykorzystane" a "treści"
i dozna się oświecenia umysłu:

Googlując napotkałem wykorzystane [przez Uniwerstytety] treści z mojej witryny do skryptów do
ćwiczeń z matematyki oraz informatyki [^] i innych prac.

Ale nie, jeden za drugim będzie domagał się korekty dwóch wyrazów, bo nie zrozumiał.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-08-27 09:54:50
Autor: witek
Marek wrote:

Ale nie, jeden za drugim będzie domagał się korekty dwóch wyrazów, bo
nie zrozumiał.

bo twoich wypocin nie da się zrozumieć.
No ale skoro jesteś mądrzejszy to pomóż sobie sam.

Data: 2015-08-28 19:06:28
Autor: re
Wykorzystane materiały ze stron

Użytkownik "witek"

Ale nie, jeden za drugim będzie domagał się korekty dwóch wyrazów, bo
nie zrozumiał.

bo twoich wypocin nie da się zrozumieć.
-- -
Ja zrozumiałem

Data: 2015-08-31 07:47:26
Autor: Marek

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:mrn9bf$ebn$1dont-email.me...
Marek wrote:

Ale nie, jeden za drugim będzie domagał się korekty dwóch wyrazów, bo
nie zrozumiał.

bo twoich wypocin nie da się zrozumieć.
No ale skoro jesteś mądrzejszy to pomóż sobie sam.

Ale to nie ja zadałem pytanie...:P

--
Pzdr.
Marek

Data: 2015-08-28 20:27:38
Autor: Robert Tomasik
W dniu 27-08-15 o 10:51, Marek pisze:

Googlując napotkałem wykorzystane [przez Uniwerstytety] treści z mojej
witryny do skryptów do
ćwiczeń z matematyki oraz informatyki [^] i innych prac.

Jakiego rodzaju to materiały, a jak nadal nie chcesz odpisać, to sam sobie przeanalizuj przez pryzmat ustawy Prawo Autorskie, czy mogą być przedmiotem ochrony w tym zakresie. Bo ma to kluczowe znaczenie.

Data: 2015-08-31 07:51:33
Autor: Marek

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55e0a81b$0$8373$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O..kolejny, kóry nie czyta ze zrozumieniem. Ja nie chcę odpisać? To nie ja zadałem pytanie!

--
Pzdr.
Marek