Wykorzystane materia³y ze stron

Data: 2015-08-27 02:20:27
Autor: nkab
Wykorzystane materia³y ze stron
W dniu ¶roda, 26 sierpnia 2015 13:49:09 UTC+2 u¿ytkownik Smakosz napisa³:
Googluj±c napotka³em wykorzystane tre¶ci z mojej witryny do skryptów do æwiczeñ z matematyki oraz informatyki przez Uniwerstytety i innych prac. Zawieraj± one link do mojej strony jednak nawet nikt siê ze mn± nie kontaktowa³. Czy za wykorzystanie tych tre¶ci mam prawo ¿±daæ jakiego¶ wynagrodzenia?

Mo¿esz mieæ cich± satysfakcjê, ¿e nawet uniwersytety wykorzystuj±
twoje skrypty i nawet podziêkowaæ im za to w mejlu,
mo¿esz do nich napisaæ, ¿e nie ¿yczysz sobie takich linków,
mo¿esz podaæ konto gdzie mog± daæ co ³aska,
mo¿esz im wys³aæ umowê.

O niektórych formach powinno byæ wyra¼nie napisane na twojej stronie
co akceptujesz a czego zabraniasz.

Andrzej.

Wykorzystane materia³y ze stron