Wykorzystanie utworu w serialu.

Data: 2010-10-04 19:39:47
Autor: Marian Paździoch
Wykorzystanie utworu w serialu.
Witam kolejny raz dzisiaj ;),
chciałbym się dowiedzieć, na które paragrafy zwracać uwagę w ustawie o PAiP jeśli chodzi o wykorzystanie utworu (wizualnego, nie chodzi tu o muzykę) w serialu telewizyjnym. Chodzi o to, że utwór nie pojawił się jako jakiś głowny wątek (podobno, jeszcze nie widziałem), ale został wykorzystany podczas filmowania. Na razie chciałbym sobie poczytać ustawę i jeśli będę mieć wątpliwości zasięgnę Waszej dalszej opini :). Tylko prosiłbym o nakierowanie o jakiś przedział paragrafów, wszak jestem amatorem jeśli o prawo chodzi ;).

Pzdr.
M.

Wykorzystanie utworu w serialu.