Wykorzystanie zdjecia bez czyjejs wiedzy - ugoda

Data: 2009-03-18 11:22:42
Autor: Pelos
Wykorzystanie zdjecia bez czyjejs wiedzy - ugoda
Witam,
Pewna firma webmasterska projektujac WWW dla pewnej firmy X wykorzystala w bannerze wykonane przezemnie zdjecie. Oczywiscie bez mojej wiedzy i zgody.
Przy okazji polecam wyszukiwarke tineye.com :)
Postanowilismy z firma webmasterska pojsc na ugode, uzgodnilismy kwote, przyslali wzor umowy i tu mam pytanie.
Sa takie zapisy:

2. Strony ustalają, iż Licencjobiorca nabywa niniejszym licencję na eksploatację przedmiotu niniejszej umowy na następujących polach:

Wprowadzenie do pamięci komputerów Licencjobiorcy, oraz publiczne udostępnienie poprzez sieć Internet za pomocą opublikowania w prowadzonym przez Licencjobiorcę serwisie Internetowym w domenie ....................................i tu nazwa domeny tej pewnej firmy X

Licencja niniejsza udzielana jest na czas nieokreślony począwszy od dnia zawarcia  niniejszej umowy.

Czy przypadkiem pod pojeciem "Wprowadzenie do pamięci komputerów Licencjobiorcy," nie kryje sie jakas furtka prawna pozwalajaca na dalsze wykorzystywanie ww. zdjecia ? Zalezy mi zeby bylo tylko i wylacznie wykorzystywane jako banner na stronie WWW firmy X

Zobowiązania wobec osób trzecich. Za zobowiązania wobec osób trzecich zaciągnięte przez jedną ze stron w związku z wykonaniem umowy, pozostałe strony nie ponoszą odpowiedzialności.

Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak krowie na rowie o co chodzi w tym punkcie ?

dzieki :) I pozdrawiam

--
Pelos

Wykorzystanie zdjecia bez czyjejs wiedzy - ugoda