Wykrakałem

Data: 2009-04-28 11:57:41
Autor: Jan Werbiński

Data: 2009-04-28 08:31:20
Autor: macieks

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Mon, 20 Apr 2009 16:46:02 +0200
Lokalna: Pon 20 Kwi 2009 16:46
Temat: Kto nie zdążył uciec

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 15 Apr 2009 07:22:04 +0200
Lokalna: Śr. 15 Kwi 2009 07:22
Temat: Panika

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Mon, 6 Apr 2009 14:20:19 +0200
Lokalna: Pon 6 Kwi 2009 14:20
Temat: Czujecie to?

Nadchodzi...

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 1 Apr 2009 11:21:51 +0200
Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 11:21
Temat: Wsparcie przełamane

Wsparcie kanału wzrostowego trwającego od 19 lutego przełamane.
Mam nadzieję na niezłe przeceny.
Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki
KGHM
kupić za 15 zł.

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200
Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 10:15
Temat: Wyszedłem, a Wy?

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.

Data: 2009-04-28 17:33:48
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f35c33c-f522-4220-873a-
Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.
======

Skorzystaj z okazji i dokup.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-28 08:59:56
Autor: macieks
Wykrakałem
On 28 Kwi, 17:33, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomości
Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.
=====>
Skorzystaj z okazji i dokup.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Dokupiłem S na początku sesji, zadowolony jestem z zakończenia dnia i
pozycja standardowo nie zamykana na noc.
Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne
do zachowania rynku.
Mam nadzieję, że dziś trafisz

Data: 2009-04-29 11:15:43
Autor: george
Wykrakałem

wrote:
[...]

no i chyba znowu "trafił"...
george

Data: 2009-04-29 03:25:15
Autor: macieks
Wykrakałem

wrote:

> [...]

Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne

Ufffffffff, rano zastanawiałem się czy dobrze robię zamykając S na
otwarciu.
Dobrze, że pomogła mi "rada Jana".

Skuteczność 100%, musi człowiek częściej pisać na forum :)

A tak na poważnie. Nic do Ciebie nie mam, ale
JANIE, POKORY TROCHĘ DO RYNKU I DO SWOICH UMIEJĘTNOŚCI.

Data: 2009-04-29 11:25:22
Autor: iktorn
Wykrakałem
wrote:
[...]

zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Data: 2009-04-29 08:00:42
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 11:25, iktorn <nos...@example.com> wrote:
george pisze:

> [...]

> no i chyba znowu "trafił"...
> george

zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

"trafił, trafił"
uffffffff, miałem lekkie opory przy zamykaniu S na otwarciu rynku, na
szczęście dla mnie to już historia :)

Jan ma cholernie wysoką "skuteczność".
Mam nadzieję, że będzie się częściej udzielał.

Data: 2009-04-29 11:47:07
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt96e0$u7i$1news.task.gda.pl...
zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Widziałeś obroty?

Data: 2009-04-29 13:12:27
Autor: george
Wykrakałem

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gt9888$blg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt96e0$u7i$1news.task.gda.pl...
zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Widziałeś obroty?

obroty na Orco czy ogólnie wig20 np?

jesli chodzi o wig20.. zauważ ze "podaż" nikt nie "opuszcza" okrętu a raczej wygląda jakby robiła przesiadkę.
Zakładam ze przesiadają sie z TPSA na inne.
Jakby tak podsumowac to by sie nawet zgadzało...

george

Data: 2009-04-28 12:03:56
Autor: Robert
Wykrakałem
Jan Werbiński pisze:
To moja wina.
Przepraszam.

Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.

RM.

Data: 2009-04-28 11:19:57
Autor: fatso
Wykrakałem
Robert wrote:
Jan Werbiński pisze:
To moja wina.
Przepraszam.

Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.

RM.

nie kracz nie kracz bo sie-rozkraczysz.
W Europie pomalu wzbiera cicha panika, oczywiscie ze musi sie to odbic
na gieldzie. Najlpiej nie kupowac, trzymac szmal w pogotowiu.
Albo bedzie nowy dolek albo sie przyda szmal na nasz pogrzeb.

fatso

Data: 2009-04-28 11:22:03
Autor: fatso
Wykrakałem

s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=JanEufrosine_Helsingfors_1905.jpg <http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=JanEufrosine_Helsingfors_1905.jpg> Ostatnio duzo sie mowi o swinskiej grypie, o tym jak ona zabija szybko ludzi mlodych i silnych, w wieku lat 25-45. Hiszpanka lat 1918-19 pomogla w ten sposob przywrocic wlasciwe proporcje pomiedzy ludzkoscia a jej srodowiskiem naturalnym. Zabila ponoc az 50 mln ludzi, w tym mojego dziadka, jw. Facet na obrazku to Jan Iwanowski, inzynier. Jak widac zdrowy chlop o mocnej szczece i ozeniony ze zdrowa Finka co ponoc boso po sniegu biegala. Otoz wygnany przez Rewolucje z Helsinek osiadl moj dziadek w Sandomierzu w 1919r. Pracowal w stoczni na Wisle. Matke moja, dziecko w wieku lat 7, uczyl jezyka polskiego, nie mial zadnych chorob, zdrowy jak rydz. Mial pewnie nie wiecej niz lat 30. Pewnej nocy wybuchl jakis sztorm i dziadka wywolano do ratowania stoczni. Rzekomo sie przeziebil i zmarl wkrotce na zapalenie pluc. Ja jednak mysle, ze porwala go owa Hiszpanka. Praca noca na deszczu mogla byc co jedynie przypadkowym zdarzeniem a czlowiek ten inkubowal juz wirusa od paru dni. I to go zabilo. Prosze sobie wyobrazic tragedie rodziny: wdowa co ani slowa nie umiala po polsku, dwie male coreczki. No ale znalezli sie dobrzy ludzie, wdowie przyznano etat sprzataczki w tej stoczni. Pewnego ranka zajechal pod domek chlop i zaoral pole. Drugiego ranka inny chlop zasadzil tam ziemniaki. Cala trojka miala co jesc do konca roku. Babcia Sune odwdzieczyla sie Polsce dobrze- wychowala obie corki na AK-owki, powstancow Warszawy. Czyli moral widze taki- zrob komus dobrze to dobro do ciebie powroci. Sprobuj zaszkodzic to i ty dostaniesz po ryju. Co sie okazalo w 1972r, w Bydgoszczy. Niejaki inny Iwanowski(ale nie rodem z Rusi Czarnej) zakapowal oficjalnie moja wlasna mamuske w najwyzszej Izbie Kontroli ,ze babcia to Zydowka i wyjechala do Izraela. Iwanowskiemu zachciewalo sie posady radcy prawnego w tej szacownej instytucji, posady obejmowanej przez moja wlasna rodzicielke. Bycie Zydem oczywiscie stanowilo naowczas wyrok smierci cywilnej w Pomrocznej. No i co dalej? Nie, babcia nie wylazla z grobu cmentarza ewangelicko- augsburskiego przy ul. Artyleryjskiej w Bydzi. To moja wlasna mamuska przyjechala wzburzona do mnie, do W-wy. Kazala wydobyc archiwa AK na Zoliborzu, od dziesiecioleci tam skrywane. W konsekwencji sam Moczar wreczyl jej Polonia Restituta a Swinskiego Ryja Iwanowskiego pogoniono won z NIku. Ha! tak bylo. f

Data: 2009-04-28 13:52:52
Autor: Pafcik
Wykrakałem
[...]

tylko jaki szmal :-)

Chińczycy się zielonych po cichu ale konsekwentnie pozbywają, zapasy złota im rosną
gdzie jakieś nowe złoże w afryce sie znajdzie to oni jako pierwsi licytują, kupują prawa, nie dają sie przebić

USD , Funt to sie zdewaluuje szybciej niż się możemy spodziewać,

kiedys mi sie śmiać chciało a teraz widzę że Twoje srebra to wcale nie głupi pomysł

Data: 2009-04-28 13:59:05
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "Pafcik" <spam@stop.pl> napisał w wiadomości news:gt6qmp$o45$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeżeli chcesz ulokować kilkadziesiąt tyś w srebrach, to najlepiej podjechać do Lubina i zakupić 40kg gąski. Złoto - ostro spadnie, albo ostro pójdzie do góry. Jest w stosunku do złotówki znacznie droższe niż w stosunku do walut obcych. Ja wolałbym jednak trzymać zł, choćby z uwagi na płynność.
Jeżeli gotówka, to IMO lepiej "zakupić" walutę niedowartościowaną, jak np złoty niż przewartościowaną, jak euro czy dolar. Chociaż niewykluczone, że w ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych, ale to będzie przejściowe.
Moją ulubioną i niezawodną inwestycją jest jednak inwestowanie w siebie. :-)

Data: 2009-04-28 16:53:25
Autor: skippy
Wykrakałem

Użytkownik "Jan Werbiński"

1)
Złoto - ostro spadnie, albo ostro pójdzie do góry.

:)))

2)
Jest w stosunku do złotówki znacznie droższe niż w stosunku do walut obcych.

Czyli mając złotówki lepiej kupic walutę obcą i dopiero za nia złoto.
OK.
Kompletna bzdura.

3)
...walutę...przewartościowaną, jak...dolar. Chociaż niewykluczone, że w ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych

Patrz 1)

ale to będzie przejściowe.

A co ma stały kurs?

Jesteś "bredzącym analem".
:)))

Data: 2009-04-28 16:55:45
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gt75ql$c0g$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jan Werbiński"

1)
Złoto - ostro spadnie, albo ostro pójdzie do góry.

:)))

Na pewno nie będzie stagnacji.

2)
[...]

Oczywiście, że bzdura. Kup bezpośrednio za złotówki, żeby było taniej.
:-DDD

3)
...walutę...przewartościowaną, jak...dolar. Chociaż niewykluczone, że w ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych

Patrz 1)

No i?

ale to będzie przejściowe.

A co ma stały kurs?

Jesteś "bredzącym analem".

Twoja opinia nie ma dla _nikogo_ znaczenia.

Data: 2009-04-28 19:25:23
Autor: Andrzej Lawa
Wykrakałem
Jan Werbiński pisze:

[...]

Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

Data: 2009-04-28 20:02:19
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:9pqjc6-
Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

Botak,
bo wszyscy tak robią,
bo w strefie euro też są spore lub nawet większe przekręty,
bo zawsze działało...
bo to kolejna bańka spekulacyjna?

Data: 2009-04-29 01:02:43
Autor: Palm
Wykrakałem

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:9pqjc6-cce.ln1ncc1701.lechistan.com...
Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

Bo spekulacyjny pieniądz wraca do swojej rodzimej waluty (wyższe ryzyko powoduje powrót kapitału do "bezpiecznej waluty" - czyt. tej z której żyjesz, korzystasz, inwestujesz)
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-04-29 08:36:36
Autor: george
Wykrakałem

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:9pqjc6-cce.ln1ncc1701.lechistan.com...
Jan Werbiński pisze:

[...]

no a gdzie mieliby uciekać... jakby docisneli surowce tą masą papieru to ceny wyglądałyby jak gejzery w yellowstone. Nie bardzo jest gdzie wiać.

george

Data: 2009-04-28 14:54:37
Autor: Tomasz Gęguś
Wykrakałem
Pafcik napisał:

[...]

Faktycznie pomysł rozchwiania rynków przy skokowym wzmocnieniu yuana może
być problemem. Można to przyjąć jako 2 faze wojny walutowej po wojnach
surowcowych. Ale bym nie przeceniał. Raczej spekuła wejdzie, ale płytko. Gros ludzi
ucieknie i od usa i od chin. --
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia. Albert Einstein

Data: 2009-04-28 14:37:59
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "Robert" <robertoos@rato.pl> napisał w wiadomości news:gt6kac$tm1$1news.task.gda.pl...
Jan Werbiński pisze:
To moja wina.
Przepraszam.

Powiedz jeszcze, do ilu zjedziemy.

Nie za dużo byś chciał?

Wersja mini, że to korekta hossy, chore świnie zdechną i spadnie do połowy wzrostu mającego miejsce od lutego. Druga, że sięgniemy prawie do poziomu z lutego i silne odbicie, a trzecia to epidemia w Europie lub konflikt zbrojny na świecie i spadek ostro poniżej 1000.
Pożyjemy, zobaczymy. Wiele zależy od tego ile jeszcze niespodzianek mają księgowi i czy media będą miały inne tematy, niż grypa. Ja akcji prawie nie posiadam, co zdaniem niektórych jest wyraźnym sygnałem kupna.
:-)

Data: 2009-04-28 14:51:55
Autor: Tomasz Gęguś
Wykrakałem

Jan Werbiński pisze:
[...]

Ja wieszczyłem 3 scenariusz do maja. Na razie nic na to nie wskazuje.
Wygląda więc na to , że pierwszy scenariusz wygra. Ale tez nie mam akcji
juz żadnych. Ba , czekam do 10 maja jeśli nie będzie żadnych zamieszek to
zacznę kupować akcje z uwzględnieniem surowców i towarów podstawowych, albo
inaczej ujmując bliskich człowiekowi. --
Wprawdzie Pan Bóg uczynił ludzi wolnymi, ale dopiero pułkownik Colt uczynił
ich równymi.

Data: 2009-04-28 19:09:21
Autor: Zbyszek
Wykrakałem
Dnia 28-04-2009 o 11:57:41 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

To moja wina.
Przepraszam.

alez skad, nie martw sie. Za akcje dziekujemy, zdrowia szczescia  winszujemy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-29 17:38:59
Autor: mwojc
Wykrakałem
Jan Werbiński wrote:

To moja wina.
Przepraszam.

Jesteś niezawodny...

--
Marek

Data: 2009-04-29 17:52:46
Autor: radekp@konto.pl
Wykrakałem
Wed, 29 Apr 2009 17:38:59 +0200, w <gt9s7t$pam$1@inews.gazeta.pl>, mwojc
<mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

Jan Werbiński wrote:

> To moja wina.
> Przepraszam.

Jesteś niezawodny...

Powinniśmy mu płacić...

Data: 2009-04-29 18:24:47
Autor: marfi
Wykrakałem

Jan Werbiński wrote:

> To moja wina.
> Przepraszam.

Jesteś niezawodny...

Powinniśmy mu płacić...

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)
--
marfi

Data: 2009-04-29 09:37:08
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 18:24, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik <rad...@konto.pl> napisał w wiadomościnews:0utgv4p3nbjnc1868hlfgenc8sbr4m2h9h4ax.com...
Wed, 29 Apr 2009 17:38:59 +0200, w <gt9s7t$pa...@inews.gazeta.pl>, mwojc
<mw...@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

> [...]

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu -
wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Popieram.
Dziś rano zamykałem S na otwarciu, tak nie do końca pewnie.
Ufffffffff, zawsze trochę punktów zaoszczędzone :)

Skuteczność ma kolega Jan niesamowitą

Data: 2009-04-29 09:41:23
Autor: macieks
Wykrakałem
<mw...@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

> [...]

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu -
wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Dziś rano zamykałem S na otwarciu, tak nie do końca pewny tej decyzji..
Uffffffff, pare punktów zaoszczędzone :)

Kolega Jan ma niesamowitą "skuteczność"

Data: 2009-04-29 19:55:10
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt9vi6$gk1$1nemesis.news.neostrada.pl...
 Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Hehehe. W sumie, to właśnie transakcje, które robiłem wbrew sobie przyniosły mi największe zyski.
Zdrówko!
:-D

Data: 2009-04-29 11:27:19
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 19:55, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
> [...]

:-D

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

I tak trzymać, trochę dystansu do swoich możliwości trzeba mieć :)

Ja dziękuję, że dzięki Twoim "rekomendacją" zamykałem S na otwarciu :)
Niechętnie, ale w miarę upływu czasu uśmiech na twarzy mi się
powiększał.

Data: 2009-04-29 11:58:46
Autor: macieks
Wykrakałem

Data: 2009-04-29 21:17:01
Autor: marfi
Wykrakałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gta4rg$nvj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

  Nie kupowałem "wbrew sobie" a "dokupowałem" widząc mizerne obroty na spadkach w stosunku do poprzednich obrotów przy wzroście...
  Szczerze jednak mówiąc (a raczej pisząc) nie liczyłem na dzisiejsze przekroczenie widełek :)
  Zresztą ta transakcja nie przyniosła mi zysku innego niż zapis księgowy na koncie bo ... póki co nie sprzedałem.

--
marfi

Data: 2009-04-29 22:08:48
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gta97f$mrp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

Niewątpliwie to są już ostatnie podrygi mini hossy i wkrótce wszystko padnie na pysk. Ta cała hossa to tylko odrabianie strat na siłę przy coraz gorszych wskaźnikach ekonomicznych.

Data: 2009-04-29 22:26:59
Autor: marfi
Wykrakałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gtac8b$3am$1atlantis.news.neostrada.pl...

Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

  I to jest baaardzo zła wiadomość dla posiadczy akcji Orco - nie wiem, czy uczestnicy jutrzejszego walnego o tym wiedzą...
--
marfi

Data: 2009-05-04 18:51:21
Autor: radekp@konto.pl
Wykrakałem
Wed, 29 Apr 2009 22:08:48 +0200, w <gtac8b$3am$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
[...]

Biorąc pod uwagę wysokość spadków i stopień pogorszenia wskaźników -- to hossa
może potrwać ;p.

Wykrakałem