Wykrakałem

Data: 2009-04-28 08:31:20
Autor: macieks

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Mon, 20 Apr 2009 16:46:02 +0200
Lokalna: Pon 20 Kwi 2009 16:46
Temat: Kto nie zdążył uciec

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 15 Apr 2009 07:22:04 +0200
Lokalna: Śr. 15 Kwi 2009 07:22
Temat: Panika

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Mon, 6 Apr 2009 14:20:19 +0200
Lokalna: Pon 6 Kwi 2009 14:20
Temat: Czujecie to?

Nadchodzi...

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 1 Apr 2009 11:21:51 +0200
Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 11:21
Temat: Wsparcie przełamane

Wsparcie kanału wzrostowego trwającego od 19 lutego przełamane.
Mam nadzieję na niezłe przeceny.
Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki
KGHM
kupić za 15 zł.

Od: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
Data: Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200
Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 10:15
Temat: Wyszedłem, a Wy?

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.

Data: 2009-04-28 17:33:48
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f35c33c-f522-4220-873a-
Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.
======

Skorzystaj z okazji i dokup.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-28 08:59:56
Autor: macieks
Wykrakałem
On 28 Kwi, 17:33, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomości
Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.
=====>
Skorzystaj z okazji i dokup.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Dokupiłem S na początku sesji, zadowolony jestem z zakończenia dnia i
pozycja standardowo nie zamykana na noc.
Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne
do zachowania rynku.
Mam nadzieję, że dziś trafisz

Data: 2009-04-29 11:15:43
Autor: george
Wykrakałem

wrote:
[...]

no i chyba znowu "trafił"...
george

Data: 2009-04-29 03:25:15
Autor: macieks
Wykrakałem

wrote:

> [...]

Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne

Ufffffffff, rano zastanawiałem się czy dobrze robię zamykając S na
otwarciu.
Dobrze, że pomogła mi "rada Jana".

Skuteczność 100%, musi człowiek częściej pisać na forum :)

A tak na poważnie. Nic do Ciebie nie mam, ale
JANIE, POKORY TROCHĘ DO RYNKU I DO SWOICH UMIEJĘTNOŚCI.

Data: 2009-04-29 11:25:22
Autor: iktorn
Wykrakałem
wrote:
[...]

zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Data: 2009-04-29 08:00:42
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 11:25, iktorn <nos...@example.com> wrote:
george pisze:

> [...]

> no i chyba znowu "trafił"...
> george

zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

"trafił, trafił"
uffffffff, miałem lekkie opory przy zamykaniu S na otwarciu rynku, na
szczęście dla mnie to już historia :)

Jan ma cholernie wysoką "skuteczność".
Mam nadzieję, że będzie się częściej udzielał.

Data: 2009-04-29 11:47:07
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt96e0$u7i$1news.task.gda.pl...
zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Widziałeś obroty?

Data: 2009-04-29 13:12:27
Autor: george
Wykrakałem

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gt9888$blg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:gt96e0$u7i$1news.task.gda.pl...
zaraz bedzie udowadniał, że trafił bo przecież Orco jest na czerwonym

Widziałeś obroty?

obroty na Orco czy ogólnie wig20 np?

jesli chodzi o wig20.. zauważ ze "podaż" nikt nie "opuszcza" okrętu a raczej wygląda jakby robiła przesiadkę.
Zakładam ze przesiadają sie z TPSA na inne.
Jakby tak podsumowac to by sie nawet zgadzało...

george

Wykrakałem