Wykrakałem

Data: 2009-04-29 17:38:59
Autor: mwojc

Data: 2009-04-29 17:52:46
Autor: radekp@konto.pl
Wed, 29 Apr 2009 17:38:59 +0200, w <gt9s7t$pam$1@inews.gazeta.pl>, mwojc

Data: 2009-04-29 18:24:47
Autor: marfi
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:0utgv4p3nbjnc1868hlfgenc8sbr4m2h9h4ax.com...
Wed, 29 Apr 2009 17:38:59 +0200, w <gt9s7t$pam$1@inews.gazeta.pl>, mwojc
<mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

Jan Werbiński wrote:

> To moja wina.
> Przepraszam.

Jesteś niezawodny...

Powinniśmy mu płacić...

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)
--
marfi

Data: 2009-04-29 09:37:08
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 18:24, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik <rad...@konto.pl> napisał w wiadomościnews:0utgv4p3nbjnc1868hlfgenc8sbr4m2h9h4ax.com...
Wed, 29 Apr 2009 17:38:59 +0200, w <gt9s7t$pa...@inews.gazeta.pl>, mwojc
<mw...@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

> [...]

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu -
wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Popieram.
Dziś rano zamykałem S na otwarciu, tak nie do końca pewnie.
Ufffffffff, zawsze trochę punktów zaoszczędzone :)

Skuteczność ma kolega Jan niesamowitą

Data: 2009-04-29 09:41:23
Autor: macieks
Wykrakałem
<mw...@NOSPAMp.lodz.pl> napisał(-a):

> [...]

  Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu -
wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Dziś rano zamykałem S na otwarciu, tak nie do końca pewny tej decyzji..
Uffffffff, pare punktów zaoszczędzone :)

Kolega Jan ma niesamowitą "skuteczność"

Data: 2009-04-29 19:55:10
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt9vi6$gk1$1nemesis.news.neostrada.pl...
 Fakt... już ze trzy razy gdy wieszczył krach kupowałem coś na zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Hehehe. W sumie, to właśnie transakcje, które robiłem wbrew sobie przyniosły mi największe zyski.
Zdrówko!
:-D

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-29 11:27:19
Autor: macieks
Wykrakałem
On 29 Kwi, 19:55, Jan Werbiński <janwer_usenet_2008...@janwer.com>
wrote:
> [...]

> zamknięciu - wczoraj Millenium i żałuję, że tak mało :)

Hehehe. W sumie, to właśnie transakcje, które robiłem wbrew sobie przyniosły

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

I tak trzymać, trochę dystansu do swoich możliwości trzeba mieć :)

Ja dziękuję, że dzięki Twoim "rekomendacją" zamykałem S na otwarciu :)
Niechętnie, ale w miarę upływu czasu uśmiech na twarzy mi się
powiększał.

Data: 2009-04-29 11:58:46
Autor: macieks
Wykrakałem

Data: 2009-04-29 21:17:01
Autor: marfi
Wykrakałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gta4rg$nvj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

  Nie kupowałem "wbrew sobie" a "dokupowałem" widząc mizerne obroty na spadkach w stosunku do poprzednich obrotów przy wzroście...
  Szczerze jednak mówiąc (a raczej pisząc) nie liczyłem na dzisiejsze przekroczenie widełek :)
  Zresztą ta transakcja nie przyniosła mi zysku innego niż zapis księgowy na koncie bo ... póki co nie sprzedałem.

--
marfi

Data: 2009-04-29 22:08:48
Autor: Jan Werbiński
Wykrakałem
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gta97f$mrp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

Niewątpliwie to są już ostatnie podrygi mini hossy i wkrótce wszystko padnie na pysk. Ta cała hossa to tylko odrabianie strat na siłę przy coraz gorszych wskaźnikach ekonomicznych.

Data: 2009-04-29 22:26:59
Autor: marfi
Wykrakałem
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gtac8b$3am$1atlantis.news.neostrada.pl...

Orco sprzedałem wczoraj, a dzisiaj odkupiłem nieco taniej. Jednak szczerze mówiąc marnie to widzę, więc może coś z tego będzie? :-P

  I to jest baaardzo zła wiadomość dla posiadczy akcji Orco - nie wiem, czy uczestnicy jutrzejszego walnego o tym wiedzą...
--
marfi

Data: 2009-05-04 18:51:21
Autor: radekp@konto.pl
Wykrakałem
Wed, 29 Apr 2009 22:08:48 +0200, w <gtac8b$3am$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

Niewątpliwie to są już ostatnie podrygi mini hossy i wkrótce wszystko padnie na pysk. Ta cała hossa to tylko odrabianie strat na siłę przy coraz gorszych wskaźnikach ekonomicznych.

Biorąc pod uwagę wysokość spadków i stopień pogorszenia wskaźników -- to hossa
może potrwać ;p.

Wykrakałem