Wykrakaliśmy?

Data: 2013-12-12 13:23:47
Autor: Jacek Maciejewski
Wykrakaliśmy?
Dnia Thu, 12 Dec 2013 13:04:16 +0100, sqlwiel napisał(a):

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Koniec-bezterminowych-praw-jazdy

  Obowiązek wymiany praw jazdy wydanych bezterminowo na dokumenty o 15-letniej ważności jest zgodny z konstytucją - uznał Trybunał Konstytucyjny.

Jak nie cierpię PiS to tym razem mieli rację (choć źle argumentowali) a SN
dał dupy. Wymiana prawka co 15 lat jest bezcelowa (no chyba że ktoś mi poda
cel, którego mój rozumek nie jest w stanie dostrzec) albo że rzeczywistym
celem jest zwiększenie wpływów do skarbu państwa przez opłaty za wymianę.
Można by ewentualnie zastanawiać się nad zwiększeniem nadzoru, zwłaszcza
lekarskiego, w grupie ludzi starszych, ale moja anarchistyczna dusza nawet
tu się buntuje.
--
Jacek

Data: 2013-12-12 14:42:48
Autor: J.F
Wykrakaliśmy?
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości
[...]

TK nie sprawdza czy jest celowa, tylko czy zgodna z konstytucja.

Orzeczenia budzily moje rozne watpliwosci, to chyba najmniejsze.
Tzn w kwestii zgodnosci - Konstytucja gwarantuje dozywotnie dokumenty obywatelowi ?

J.

Data: 2013-12-12 14:46:23
Autor: cef
Wykrakaliśmy?
J.F wrote:

[...]

Zaczyna się od drobiazgów.
Masz jakąś nieruchomość?
Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

Data: 2013-12-13 21:01:29
Autor: t-1
Wykrakaliśmy?

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał

Zaczyna się od drobiazgów.
Masz jakąś nieruchomość?
Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

Co 15 lat odnawiać maturę, magisterium.
A może małżeństwo?

Data: 2013-12-13 12:06:55
Autor: kogutek444
Wykrakaliśmy?
W dniu piątek, 13 grudnia 2013 21:01:29 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
U�ytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisa�

> Zaczyna si� od drobiazg�w.

> Masz jak�� nieruchomo��?

> Pomy�l co mogliby uchwali� jeszcze.

Co 15 lat odnawiaďż˝ maturďż˝, magisterium.

A mo�e ma��e�stwo?

Małżeństwo nie bo można nie odnowić i kasa za rozwód przepadnie..

Data: 2013-12-13 21:15:35
Autor: sqlwiel
Wykrakaliśmy?
W dniu 2013-12-13 21:01, t-1 pisze:

[...]

Prawa rodzicielskie?
W końcu wychowywanie dziecka, przy braku umiejętności może narobić więcej szkody, niż nieumiejętne jeżdżenie samochodem ;) Jeszcze takiego Kim-Dzong-Una albo Pol-Pota czy Stalina jeden z drugim by wychował...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-14 07:38:38
Autor: sqlwiel
Wykrakaliśmy?
W dniu 2013-12-13 21:25, Cavallino pisze:

[...]

Wiesz co, Ciebie zastrzelić, to byłoby "pro publico bono".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-14 07:46:33
Autor: Cavallino
Wykrakaliśmy?

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52abfced$0$2168$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie, lepiej hodować chwasty, to jest dopiero pro publico bono.
A ja jestem za wyrywaniem chwastów, czy to na drogach, czy to wśród penerstwa legnącego się w melinach.

A w ogóle to PLONK WARNING !!!! - osobiste wycieczki, to możesz sobie uprawiać wśród kumpli spod budki z piwem.
Jak nie masz do powiedzenia nic merytorycznego, to siedzisz cicho, a nie pyskujesz.

Data: 2013-12-14 10:53:59
Autor: Jacek Maciejewski
Wykrakaliśmy?
Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:25:21 +0100, Cavallino napisał(a):

Prawa rodzicielskie?
W końcu wychowywanie dziecka, przy braku umiejętności może narobić więcej szkody, niż nieumiejętne jeżdżenie samochodem ;)

Jestem za.

Ja też. Powinno się posiadać licencję na wychowywanie własnego tak jak
trzeba mieć ją na wychowywanie adopcyjnego. Oczywiście, powinien być zakaz
płodzenia dzieci osobnikom bez licencji. Czynnikami branymi pod uwagę
powinny być elementarny zasób wiedzy o wychowywaniu i pewien minimalny
zasób odpowiedzialności osobistej i społecznej. Procent odsianych IMO
powinien wynosić w dzisiejszych uwarunkowaniach jakieś 10%. Tyle że nie
widzę szans na realizację bez darmowej antykoncepcji, depenalizacji aborcji
i uwiądu wpływów KK.
--
Jacek

Data: 2013-12-14 11:17:59
Autor: J.F.
Wykrakaliśmy?
Dnia Sat, 14 Dec 2013 10:53:59 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Patrzyles w system emerytalny ? Plodzic trzeba.
I zmniejszyc kary za gwalt. Rok z zawieszeniem na 20 lat, odwiesic jak
przestanie placic alimenty :-)

J.

Data: 2013-12-13 21:26:54
Autor: John Kołalsky
Wykrakaliśmy?

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl>

Zaczyna się od drobiazgów.
Masz jakąś nieruchomość?
Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

Co 15 lat odnawiać maturę, magisterium.
A może małżeństwo?

Prawo pisania na niusy

Data: 2013-12-13 23:37:16
Autor: Gotfryd Smolik news
Wykrakaliśmy?
On Thu, 12 Dec 2013, cef wrote:

Zaczyna się od drobiazgów.
Masz jakąś nieruchomość?
Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

  Przecież od lat nad tym myślą.
  Nazywa się toto "podatek katastralny".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-12-14 12:21:41
Autor: cef
Wykrakaliśmy?
Gotfryd Smolik news wrote:
On Thu, 12 Dec 2013, cef wrote:

Zaczyna się od drobiazgów.
Masz jakąś nieruchomość?
Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

 Przecież od lat nad tym myślą.
 Nazywa się toto "podatek katastralny".

Podatek to drobiazg. Może nawet wymyślą, że trzeba odnowić
wpis w księgach za opłatą, ale mnie bardziej smuci to, że w ramach
politycznej potrzeby (np OFE) albo nawet bez potrzeby (np prawa jazdy)
uchwala się jakieś rzeczy delikatnie  na razie pozbawiające praw  nabytych
lub okrawające pewien stan posiadania obywatela.
Potem już będzie łatwiej powołując się na konkretny przykład
odebrać więcej.
Myślę, że np będzie można odebrać prawo do emerytury
(bo wyciągnąć rękę po własność chyba się nikt nie odważy)
i zamiast wziąć i za przeproszeniem pierdolnąć w łeb tego co to
wymyślił, to będziemy dyskutować czy to  zgodne z konstytucją
i zasadą państwa prawa.
Ale to temat na odrębną dyskusję i chyba nie na tej grupie.

Data: 2013-12-14 09:12:54
Autor: J.F.
Wykrakaliśmy?
Dnia Thu, 12 Dec 2013 14:46:23 +0100, cef napisał(a):
J.F wrote:
[...]

Rozne rzeczy moga. Na tym spoleczenstwo polega.

Np ze masz odsniezac chodnik za plotem twojej nieruchomosci.

J.

Data: 2013-12-12 14:48:13
Autor: Jacek Maciejewski
Wykrakaliśmy?
Dnia Thu, 12 Dec 2013 14:42:48 +0100, J.F napisał(a):

TK nie sprawdza czy jest celowa, tylko czy zgodna z konstytucja.

A, tak, sorry. To Był TK a nie SN.
--
Jacek

Data: 2013-12-14 19:19:45
Autor: the_foe
Wykrakaliśmy?
[...]

ostatnio stalismy sie jako naród potulni. W GB kontrowersje wzbudził w latach 80 nakaz umieszczania w prawie jazdy.... zdjecia kierowcy...

--
@foe_pl

Wykrakaliśmy?