Wykręcanie wkładu suppooprtowego (C.D. rewitalizacja ramy)

Data: 2012-09-06 20:31:47
Autor: Vince
Wykręcanie wkładu suppooprtowego (C.D. rewitalizacja ramy)
Witam!

chodzi mi o to jak w miarę skutecznie odkręcić wkład supportowy. Jakie macie techniki (nakładamy klucz, a potem kręcimy np. kluczem francuskim, wkręcanie klucza supportowego i kręcenie ramą). Która technika jest najefektywniejsza? Przy okazji co powiecie n.t. platikowych miseczek. Z tego co widzę może być z nimi mniej problemu niż z tradycyjnymi metalowymi (z racji łatwości odkręcania, jednak jak to przedkłada się na ich wytrzymałość).

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-09-06 22:43:23
Autor: szufla
Wykręcanie wkładu suppooprtowego (C.D. rewitalizacja ramy)
chodzi mi o to jak w miarę skutecznie odkręcić wkład supportowy.

Suport. Bylo o tym kilka dni temu.

sz.

Wykręcanie wkładu suppooprtowego (C.D. rewitalizacja ramy)