Wykres dla Kroovki....

Data: 2011-02-02 17:51:17
Autor: Endriu
Wykres dla Kroovki....
Data: 2011-02-02 17:53:47
Autor: skippy
Wykres dla Kroovki....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iic227$qpp$1usenet.news.interia.pl...
Powiadasz w KGHM inwestować ?.

Wojny pozycyjne
http://dwagrosze.blogspot.com/2011/02/wojny-pozycyjne.html
<http://2.bp.blogspot.com/_RC5wBHI1SBw/TUlqgBfNzYI/AAAAAAAACDU/vmF2P1oNYj0/s1600/kghm.png>

nanieś obrót zamiast vol

Data: 2011-02-02 18:02:21
Autor: Endriu
Wykres dla Kroovki....
nanieś obrót zamiast vol

A po co ?. Przeciez od 10 lat nie było żadnych splitów....

Operacje: KGHM Polska Miedź SA (KGH)
http://stooq.pl/q/m/?s=kgh

Wojny pozycyjne
http://dwagrosze.blogspot.com/2011/02/wojny-pozycyjne.html

"[...] Miedź jest akurat wysoko, wycena KGHM też. Jak ceny spadną będzie zbyt późno. [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-02 18:11:01
Autor: skippy
Wykres dla Kroovki....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iic2mv$ruk$1usenet.news.interia.pl...
nanieś obrót zamiast vol

A po co ?. Przeciez od 10 lat nie było żadnych splitów....

hmmmmm

Czyli uważasz, że vol przy cenie 170, 2 x mniejszy od vol przy cenie 20 to mocno niepokojący wskaźnik.
Wskaźnik czego?
A wiesz czym się różni wolumen od obrotu?

Tu jest wyjaśnione:
http://www.newtrader.pl/wolumen-i-obrot,913,techniczna.html

Aczkolwiek z tezą postawioną na końcu, szczególnie przy porównywaniu vol dla tak kosmicznie rozstrzelonych cen na kasowym, całkowicie się nie zgadzam.

Data: 2011-02-02 18:15:36
Autor: Jan Werbinski
Wykres dla Kroovki....
Jest drogo jak cholera, tylko że przy tak lawinowo rosnących cenach metali C/Z jest i tak niski.
Ja zdania nie zmieniam i poczekam aż spadnie do 70 zł. :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-02 18:20:45
Autor: skippy
Wykres dla Kroovki....
[...]

oczywiście że należy to sprzedać

jedyny problem do demo-kracja
związki zawodowe gostków pobierających rocznie 18 pensji mocno większych od krajowej to jest właśnie demokracja
nie bardzo ich można ruszyć bo zrobią kosmiczną ropierduche wraz z innymi górnikami

czyli już wiesz kto rządzi i kot jest lokalnym demo w tej demokracji

natomiast ten sam rząd ręcami prezesa może poniewierać innych pracowników firmy państwowej, np w PLL LOT, bo nikt im tam nie podskoczy. a jak podskoczy to dostanie kopa w d i koniec, nikt sie nie wstawi, nikt nie zrobi rozpierduchy

rządzi silniejszy, jak wszędzie i zawsze, a nie żaden mityczny "demo"

taka jest nasza demokracja, trzeba sobie z tego zdawać sprawe, dbać o swoją michę i nie pierniczyć farmazonów o świecie fikcji

Data: 2011-02-02 19:21:47
Autor: kroovka
Wykres dla Kroovki....
Polecam jednak KGHM ale mocniej EkoExport.
Teoretycy piszą:
-na forach,
-pisza blogi,
pisza ksiazki np 100 metod zarobianie miliona,
i nadal chodza pieszo.

Polecam EEX na caly okres 2011-2012 A POTEM POSTAWIENIE WILLI.
A dla mnie raczej luksusowej obory :-) z wodotryskami....
kroovka

Data: 2011-02-08 12:08:15
Autor: wtopiony na maks
Wykres dla Kroovki....
a co z gph? potrójne dno? __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5854 (20110207) __________

Data: 2011-02-11 18:54:22
Autor: Jan Werbinski
Wykres dla Kroovki....
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000396.4d49a0bbnewsgate.onet.pl...
[...]

Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to świetna spółka, której kurs się podwoi.
Co Ty na to? :)

Data: 2011-02-13 02:07:27
Autor: kroovka
slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
Ale Twój Ekoexport leci na pysk.
-na pysk raczej nie-nie oceniaj wg siebie;

Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś,
że to świetna spółka, której kurs się podwoi.

juz 30% od czasu
-czyli, np.: jesli nius byl o 12 godzine to cofnął sie na 9 godzinę - wehikół czasu mi sie udał:-)

Co Ty na to? :)
- a mozesz poczekac na dzien, w którym kurs sie podwoi w tym roku?
Mamy teraz ok 6,50 wiec w tym roku bedzie 13 zlotych-jesli bedzie to odszczekasz na tym forum na wszystkich niisach na ktorych wylałes swojeżale?
JA PODTRZYMUJE IŻ od 6,50zl, w tym roku, przekroczymy 13 zlotych; nie pytaj ktorego dnia, bo tego juz nie moge zdradzić.
pozdrawiam
kroovka

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

coś Cię jednak boli?
Massz spore straty w portfelu-inaczej byś nie mazał się na tym forum.
Masz ode mnie ratumnek:
Dokup sobie EEX, kup sobie Kompleks po 35 zlotych, kup sobie MCI i z tej paczki tez GPFCAUSA.
Ale tez masz inne spolki w portfelu-jesli wolisz.
Glowa do góry-wtedy spadniesz na ...glowe skuteczniej, grajac na kontraktach....

Och Janie Janie, z takimi inwestorami to bul bul bul oOoo

Data: 2011-02-13 08:41:20
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.0000071a.4d572ecfnewsgate.onet.pl...
[...]

Mam kupić jutro?
Jaki SL? Kiedy TP?

[...]

Na KGHM też naganiasz po 180?

Data: 2011-02-13 19:05:34
Autor: kroovka
slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
Mam kupić jutro?
TAK

Masz ode mnie ratumnek:

Dokup sobie EEX, kup sobie Kompleks po 35 zlotych, kup sobie MCI i z tej
paczki tez GPFCAUSA.

Na KGHM też naganiasz po 180?
A kiedy ja cos takiego napisałem?

Wiem ze ciekawsze są twoje konkursy (Prywatna http://www.janwer.com/)

np:

Czy uwazasz, ze Jennifer Lopez ma duzy tylek?
Tak Nie Ja (glosujacy) mam wiekszy .......

Albo handel owadami zatopionymi w breloczki-gratuluje pomyslu i milosci do przyrody :-)

kroovka

I pomysleć, iż oboje skutecznie gramy na tym samym rynku....

Data: 2011-02-13 21:18:32
Autor: Zbyszek
slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
Dnia 13-02-2011 o 19:05:34 <kroovka@poczta.onet.pl> napisał(a):

<ciach>

łaciata, wycieczki osobiste sobie daruj bo ci się mleko zsiądzie.
Każdy orze jak może.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-02-13 23:59:06
Autor: kroovka
slowa pociechy dla kompozytora Jana Werbinskiego
łaciata....
Dziekuje Zbyszku za poczucie humoru i otrzeźwienie - sorry.

mleczna

Data: 2011-02-20 14:10:22
Autor: Endriu
Wykres dla Kroovki....
[...]

Kluczowa chwila dla jeden ze spólek z portfela Kroovki:

http://blog.parkiet.com/weekendowa/files/2011/02/kgh.png

Kroovko - drżyj .......:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-23 01:30:26
Autor: kroovka
Wykres dla Kroovki....A ja umi? czyta??
> Powiadasz w KGHM inwestować ?.

....ale tez w EEX-po dzisiajszym marazmie (tylko plus 6%) jutro bedzie okazja poznać kule czarodziejską, bo mikrosferową i jej wróżby.
Nie byłoby tego wywiadu gdyby nie nastapił przełom w spółce. Jedyny przełom to jaki?
a) nowy inwestor? raczej nie , bo sam by sie pochwalił...
b) nowi odbiorcy? raczej nie bo dla obecnych brakuje produktu i bija sie o towar i rośnie marża; dość smutne, że zamiast dawać tyle mikrosfer ile mogą produkować, to oni tłamsza popyt i podnosza cene na mikrosferę, jak za srebro czy złoto... choć dla wielu, bez mikrosfery nie nie da się już obecnie, po klopotach zatoki meksykanskiej, otwierać nowych szybów....ale kogo to interesuje...choć Stany starają się być samowystarczalni....
Teraz zreszta wydobycie wstrzymane rusza , nikogo tragedia ginacych morskich ośmiernic już nie martwi....
c) nowe maszyny i urzadzenia w firmie - raczej nie, bo dopiero co, za unijną kasę, zmodernizowali obecne linie wytworcze,
d) tak "d". W polskiej kulturze jezyka znaczy wiele i jest bardzo przyjemne,,,,sorrry......pojemne.

Ale bez zartów, o co chodzi? W zwolaniu tego spotkania i wywiadu? o 16.00 czy 16.15??
Gdyby na to ze rynek rwał do góry poczatkujac wzrosty, to pomyślałbym, że to odgrzewany kotlet, taki juz od pól roku.

Ale teraz, po tym, gdy firma podała prognoze 6 mln zlotych  ( a bylo 1,5 mln rok temu) to musi byc bomba wiadomość. Tylko gawarancje realizacji kontraktow mogly spółke skłonic do delegowania prezesa do stolicy. Już zatem wiemy jaki element biznesu mają dopięty.......toz napisali o tym w prognozie i w IV kwartale, czyli raporcie 4. Sam bym chętnie kupił dym za grosze i po wywołaniu sztucznego deszczu zbierałbym kulki dla EEX. Lub nauczyl pszczoly zbierac mikrosfere do ula, a potem taśmociągiem do Bielska...Ale pewnie sie spózniłem i przegrałem z ...Chinczykami??? Kozakami czy Rosjanami...wszystko jedno. 12 zlotych na koniec roku to moj biznes:-) A wielu niech się śmieje, to taki folklor.
Zysk netto razy cztery a kurs akcji razy dwa-- -to przesada???

Miłej krooovkowej nocy

kroovka na lace pelnej mikrosfery

--

Wykres dla Kroovki....