Wykres gazu

Data: 2009-10-05 13:56:33
Autor: pablo
Wykres gazu
Witam,
proszę o podanie namiaru na aktualizowaną cenę gazu + wykres za dany okres czasu. To co znajduję na googlu to wykresy dot. kontraktów.
pozdrawiam

Data: 2009-10-06 10:06:39
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Wykres gazu
A powiedz skąd chcesz wziąć tę cenę. Z elektrowni, z platform wiertniczych?

WG mnie cena futures powinna Ci wystarczyć.

DJ

Data: 2009-10-06 19:24:31
Autor: kigam
Wykres gazu

http://www.pgnig.pl/dladomu/taryfa/twoja_taryfa/

Data: 2009-10-06 09:23:00
Autor: pablo
Wykres gazu

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:hadalc$nh2$1nemesis.news.neostrada.pl...

http://www.pgnig.pl/dladomu/taryfa/twoja_taryfa/

Dzięki, ale chodziło mi o coś takiego
http://www.tfc-charts.w2d.com/chart/NG/W
opcja tygodniowa pokazuje aktualną cenę gazu naturalnego ale już opcja dzienna wrzuca mnie na futures . Ktoś może wyjaśnić dlaczego?

pozdrawiam

Data: 2009-10-07 10:39:24
Autor: kigam
Wykres gazu

> [...]

opcja tygodniowa pokazuje aktualną cenę gazu naturalnego ale już opcja
dzienna wrzuca mnie na futures . Ktoś może wyjaśnić dlaczego?

Na Nymex notowane są kontrakty. Tygodniówka pokazuje wykres kontynuacyjny z
najbardziej płynnego kontraktu.

Data: 2009-10-06 13:21:09
Autor: pablo
Wykres gazu

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:haf08o$p3a$1nemesis.news.neostrada.pl...

Na Nymex notowane są kontrakty. Tygodniówka pokazuje wykres kontynuacyjny z
najbardziej płynnego kontraktu.

To gdzie znajdę wykres "światowej" ceny gazu naturalnego?
pozdrawiam

Data: 2009-10-06 14:09:08
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Wykres gazu
Co rozumiesz pod pojęciem "światowa" cen agazu naturalnego?

DJ

Data: 2009-10-06 14:29:54
Autor: pablo
Wykres gazu

Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hafc1g$77f$1news.onet.pl...
Co rozumiesz pod pojęciem "światowa" cen agazu naturalnego?

Np. kiedy potrzebuję aktualnej ceny złota korzystam np. z tego linka http://www.kitco.com/ i mam cenę spot bez wspominania o kontraktach, to samo ze srebrem. To jest to co rozumiem jaką "światową" cenę tych surowców. Po tym co do tej pory przeczytałem rozumiem , że to musi mi wystarczyć, czyli opierając się na tym wykresie http://www.tfc-charts.w2d.com/chart/NG/W ostatnia cena gazu to 4,718 $, zgadza się?
pozdrawiam

Wykres gazu