Wykres siły przy pedałowaniu - ma ktoś?

Data: 2010-01-22 14:32:40
Autor: Wooyek
Wykres siły przy pedałowaniu - ma ktoś?
Potrzebuję na potrzeby uczelniane i szukam i szukam i znaleźć nie mogę...

Znalazłem tylko coś takiego:
http://bi.gazeta.pl/im/2/4374/z4374002X.jpg
....i w sumie o coś takiego mi chodzi, tyle że niekoniecznie z podziałem na mięśnie.

Chodzi o to, żeby było widać, jaka mniej więcej siła jest generowana w zależności od chwilowego położenia korby.

Ma ktoś coś takiego pod ręką...?

Data: 2010-01-22 15:15:08
Autor: Pawel X
Wykres siły przy pedałowaniu - ma ktoś?
Chodzi o to, żeby było widać, jaka mniej więcej siła jest generowana w zależności od chwilowego położenia korby.

Ma ktoś coś takiego pod ręką...?

Może być coś takiego ?

http://www.racermateinc.com/spinscan.asp

--
Paweł Księżopolski

Data: 2010-01-22 06:25:35
Autor: Mocniak
On 22 Sty, 15:15, Pawel X <pawel...@gazeta.pl> wrote:
> Chodzi o to, żeby było widać, jaka mniej więcej siła jest generowana w
> zależności od chwilowego położenia korby.

> [...]

http://www.rowerowy.bialystok.pl/img/wykresy/moc_pedalowania.png

Albo to?

--
Mocniak

Data: 2010-01-22 15:27:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sinusoida wyprostowana dwupołówkowo?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-22 16:23:28
Autor: Kacper Perschke
Dnia 22.01.2010 Wooyek <wooyek@epf.pl> napisał/a:
Potrzebuję na potrzeby uczelniane i szukam i szukam i znaleźć nie mogę...
[...]
http://bi.gazeta.pl/im/2/4374/z4374002X.jpg
[...]
Ma ktoś coś takiego pod ręką...?

Na stronach Springer Verlag jest "European Journal of Applied Physiology and
Occupational Physiology", a tam  'Power output and work in different muscle
groups during ergometer cycling', Mats O. Ericson, ĂĽke Bratt, Ralph Nisell, Ulf
P. Arborelius and Jan Ekholm, Volume 55, Number 3 / June, 1986.

http://www.springerlink.com/content/108306/?Copyright=1986&sortorder=asc&v=condensed&sw=Power

Sądzę, że uczelnię stać na zakup PDFa z tym artykułem za 34 dolary. A jeśli nie
stać to zapewne parę bibliotek w polsce posiada ten numer do
wglądu/skserowania.

KAcper

Data: 2010-01-24 00:33:28
Autor: Maciej
[...]

-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Pierwszy wykres prezentuje to czego szukasz:

http://www.rohloff.de/de/technik/speedhub/wirkungsgrad/index.html

--

Wykres siły przy pedałowaniu - ma ktoś?