Wykresy mocy - corolla 1.6 vs mazda 3

Data: 2009-11-10 19:56:26
Autor: Tomasz Pyra
Wykresy mocy - corolla 1.6 vs mazda 3
GrzegorzG pisze:
Cześć,

Interesuje mnie porownanie wykresów mocy silników toyoty 1.6 (136KM?)
i mazdy 1.6 (105KM). Zastosowanie: 80% miasto - czyli obroty max 3500/
min.

Upraszczając, że straty mocy na drodze silnik-koła są podobne i że
samochody (corolla i 3) ważą podobnie, mam pytanie:
Czy wg Was będzie duża (odczuwalna) różnica w mocy/momencie w tych
dwóch autach do 3500obr/min?

Jeżeli chodzi o te kryteria, to jasno z nich wynika że potrzebujesz samochodu z automatem.
Choćby 1.4, byle tylko automat i będzie większa petarda niż te dwa silniki które podałeś razem wzięte.

Data: 2009-11-11 12:32:34
Autor: Marcin N

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hdcdkq$23r$1nemesis.news.neostrada.pl...
GrzegorzG pisze:
[...]

Z ust mi to wyjąłeś.
Mój automat po mieście praktycznie nie przekracza 2.7 tys obr, a 90% czasu jeździ między 1500 - 2000. W zasadzie spod każdych świateł mogę ruszyć najostrzej ze wszystkich TYPOWYCH kierowców nie przekraczając 2500 obr. Silnik benzynowy 2.0 143 KM.

Data: 2009-11-12 00:22:41
Autor: GrzegorzG
On 11 Lis, 12:32, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellf...@spam.spam.spam> napisał w wiadomościnews:hdcdkq$23r$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

jeździ między 1500 - 2000. W zasadzie spod każdych świateł mogę ruszyć
najostrzej ze wszystkich TYPOWYCH kierowców nie przekraczając 2500 obr.

To ja wiem i napewno bede kupowal automat, jesli bede mial taka
mozliwosc. Chodzi mi bardziej o marketing 30 koni mechanicznych.. w
miesce wg mnie bez znaczenia.

GG

Wykresy mocy - corolla 1.6 vs mazda 3