Wykryto szajkę paliwową!!!

Data: 2017-05-16 14:21:57
Autor: prezydent San Escobar
Wykryto szajkę paliwową!!!
1. Posłanka Szczypińska pobiera "kilometrówkę", a nie ma samochodu. Ups?
2. Poseł Kukiz'15 nie ma prawa jazdy ani auta, a wziął 40 tys. na paliwo.
3. Krystyna Pawłowicz wydoiła z Sejmu 16 tys. na paliwo! A wozi się taksówkami,
bo nie ma prawa jazdy.

Ojtam, ojtam :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 19:59:11
Autor: kors4r
Wykryto szajkę paliwową!!!
W dniu 16.05.2017 o 14:21, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Głosowałem na Kukiza i cholernie mnie interesuje ten temat. Możesz podać źródło?

A wg przepisów na jakiej zasadzie (znaczy kto i w jakich okolicznościach) może pobierać kilometrówkę?

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od władzy.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem.

Data: 2017-05-16 21:13:50
Autor: prezydent San Escobar
Wykryto szajkę paliwową!!!
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

A wg przepisów na jakiej zasadzie (znaczy kto i w jakich okolicznościach) może pobierać kilometrówkę?

Jeszcze PRL-owska reforma edukacji nie weszła w życie, a już widzę że zbiera
żniwa :DDD
UWAGA: Podaję swoje tajne źródło informacji. Otwórz przeglądarkę, wpisz
www.google.com, potem wpisz "Poseł Kukiz'15 nie ma prawa jazdy ani auta, a
wziął 40 tys. na paliwo" (najlepiej "kopiuj i wklej", aby wtopy nie było).

Nie napiszę, który link, bo wszystkie pasują.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 11:57:57
Autor: z
Wykryto szajkę paliwową!!!
W dniu 2017-05-16 o 21:13, prezydent San Escobar pisze:
Nie napiszę, który link, bo wszystkie pasują.

"Pobierane przeze mnie zwroty za paliwo przysługują mi w pełni legalnie w ramach ryczałtu na prowadzenie biura poselskiego i korzystam z nich na zasadach określonych w prawie"

Udowodni że działa niezgodnie prawem

Albo zamilcz

PS. Takie polskie durne prawo

Data: 2017-05-19 12:22:05
Autor: A. Filip
Wykryto KOLEJNĄ szajkę paliwową w Sejmie!!! [Tym razem nie z POPiS]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

<ironia> Ależ to przez to że PO nie rządzi przez trzecią kadencje nie
zdążyło zareagować od grudnia 2014! </ironia>

http://wiadomosci.wp.pl/adam-andruszkiewicz-dojezdza-do-sejmu-pociagiem-pobiera-ryczalt-na-paliwo-6123178058540673a
oprac. Radosław Rosiejka 16-05-2017 (08:51)
Poseł Kukiz'15 wziął z Sejmu prawie 40 tys. zł na paliwo. Choć on sam
nie ma ani samochodu, ani prawa jazdy. Twierdzi, że działa zgodnie z
prawem. [...]
W połowie grudnia 2014 r. prokuratura wszczęła śledztwo ws. ryczałtów
za paliwo. Postępowanie dotyczyło lat 2009-2014. Dochodzeniem objęto
wtedy marszałka Sejmu Radosława Sikorskiego i Sławomira Neumanna
(PO). Pod lupę śledczych wzięto też kilometrówki Wojciecha
Jasińskiego, Krzysztofa Jurgiela, Karola Karskiego, Bolesława Piechy,
Sławomira Kłosowskiego, Krystyny Pawłowicz, Jolanty Szczypińskiej,
Marka Kuchcińskiego (wszyscy z PiS) oraz Beaty Kempy (Solidarna
Polska). *Śledztwo zostało umorzone*.

Sprawa pobierania pieniędzy za paliwo, mimo że samochody
wykorzystywano do prywatnych celów, była pokłosiem afery
madryckiej. Ówcześni posłowie PiS (Adam Hofman, Mariusza A. Kamiński,
Adam Rogacki) wzięli zaliczki z sejmowej kasy, zgłaszając wyjazd do
Madrytu prywatnymi samochodami. W rzeczywistości polecieli tanimi
liniami lotniczymi.

--
A. Filip

Data: 2017-05-19 16:01:52
Autor: prezydent San Escobar
Wykryto szajkę paliwową!!!
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

"Pobierane przeze mnie zwroty za paliwo przysługują mi w pełni legalnie w ramach ryczałtu na prowadzenie biura poselskiego i korzystam z nich na zasadach określonych w prawie"

Przez 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku facet robi dziennie 350km :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-19 17:38:25
Autor: z
Wykryto szajkę paliwową!!!
W dniu 2017-05-19 o 16:01, prezydent San Escobar pisze:
Przez 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku facet robi dziennie 350km :DDDD

Jak jest napisane w przepisie? Czy jest mowa o osobie posła czy biurze poselskim? Czytałeś jakieś dokumenty na ten temat to się podziel.

Wykryto szajkę paliwową!!!