Data: 2009-08-28 15:38:31 | |
Autor: J.F. | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuu ga rozmowa | |
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl...
Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140 minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany). Ojcu nie chcialo sie rozlaczac, odbiorcy nie chcialo sie rozlaczac i wyszly 2 godziny. Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja. J. |
|
Data: 2009-08-28 16:00:47 | |
Autor: Technolog | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:38:31 +0200, J.F. napisał(a):
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl... Właśnie, kupić sobie po telefonie z klapką i problem z głowy ;> |
|
Data: 2009-08-29 12:14:30 | |
Autor: TGor | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
J.F. wrote:
Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja. Wtedy rozmowę musiałby rozłączyć ;-) Niech twój tata złoży reklamację, się zobaczy. TG |