Data: 2009-08-29 17:08:16 | |
Autor: Flo | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Andrzej pisze:
No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał?? Ale by mi ciśnienie podnieśli takim rozwiązaniem. Czasami muszę konsultacje przeprowadzić i nie opłaca mi się 200, 300, czy 500 km jechać i robię to telefonicznie. Rozmowy takie nie raz trwają 2-3 godziny i jak by mi rozłączało połączenie to by była lipa. Rozumiem, że masz na myśli totalną bezczynność ale przy czułości mikrofonów telefonicznych jest to niemal niewykonalne. Zawsze jakieś decybele do mikrofonu dotrą no chyba, że na półce w garderobie lub w szufladzie telefon zostanie. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|