Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...

Data: 2019-12-02 13:19:16
Autor: Irek.N.
Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
.... jest mówiąc delikatnie słabe.
Papeć z 2.4 bara zszedł był na 1 bar i fakt ten nie został wykryty. Oko kierowcy jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować się do zaleceń i robić "obchód" przed pierwszą jazdą.

Tak się zastanawiam... po co ja to właściwie piszę, wyszła mi czołówka jak z taniej gazety. Hmm... chyba chciałem się podzielić z Wami rozczarowaniem :( Zresztą więcej rzeczy w wózku jest niedorobione, ale już przywykłem.

Irek.N.

Data: 2019-12-02 14:17:24
Autor: BaX

Użytkownik "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest> napisał w wiadomości news:5de50101$0$31100$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po zmianie ciśnienia.

Data: 2019-12-02 16:32:27
Autor: Irek.N.
Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po
zmianie ciśnienia.

Wiesz, pół roku temu jak zamieniałem ocieplane na papcie, to kalibrowałem. Więcej razy nie, bo i dlaczegóż?

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-12-02 19:03:51
Autor: Irokez
W dniu 2019-12-02 o 13:19, Irek.N. pisze:
[...]

Trzeba było kupić Lagunę, miałbyś wykryte bezbłędnie.

--
Irokez

Data: 2019-12-02 11:22:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
Nie potrzeba żadnych czujników. Bieda wersja np VW wykryje to z ABS. Ostatnio dał cynk przy różnicy 0.3 bar.

Data: 2019-12-02 21:14:05
Autor: Irek.N.
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie potrzeba żadnych czujników. Bieda wersja np VW wykryje to z ABS. Ostatnio dał cynk przy różnicy 0.3 bar.

No to co jest grane? Mam uszkodzenie?
Po hamowni darł się że jest be, czyli coś jednak działa.

Ma ktoś BMW system bezczujnikowy i działa mu?

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-12-03 14:35:59
Autor: BaX

Użytkownik "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl> napisał w wiadomości news:5de5708b$0$17353$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No przecież napisałem wcześniej....

Data: 2019-12-03 16:37:49
Autor: robot
W dniu 2019-12-02 o 19:03, Irokez pisze:
[...]

Laguna ma nawet wykrywanie w lawecie którą się aktualnie porusza.

Data: 2019-12-03 17:59:58
Autor: Budzik
Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

Trzeba było kupić Lagunę, miałbyś wykryte bezbłędnie.

Laguna ma nawet wykrywanie w lawecie którą się aktualnie porusza.

:)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2019-12-03 15:08:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Irek.N."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de50101$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja sie wyczulilem na sciaganie.
Jak sciaga, to trzeba cisnienie sprawdzic.

J.

Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...