Wykrywanie kapcia bez czujników ci¶nienia w BMW...

Data: 2019-12-02 14:17:24
Autor: BaX
Wykrywanie kapcia bez czujników ci¶nienia w BMW...

Użytkownik "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest> napisał w wiadomo¶ci news:5de50101$0$31100$65785112news.neostrada.pl...
... jest mówi±c delikatnie słabe.
Papeć z 2.4 bara zszedł był na 1 bar i fakt ten nie został wykryty. Oko kierowcy jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować się do zaleceń i robić "obchód" przed pierwsz± jazd±.

Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po zmianie ci¶nienia.

Data: 2019-12-02 16:32:27
Autor: Irek.N.
Wykrywanie kapcia bez czujników ci¶nienia w BMW...
Mnie jak zeszło z 2.8 na 2.2 to wskazało. Może nie kalibrujesz układu po
zmianie ci¶nienia.

Wiesz, pół roku temu jak zamieniałem ocieplane na papcie, to kalibrowałem. Więcej razy nie, bo i dlaczegóż?

Miłego.
Irek.N.

Wykrywanie kapcia bez czujników ci¶nienia w BMW...