Wyłączający się prędkościomierz

Data: 2010-05-21 22:48:09
Autor: .Peeter
Wyłączający się prędkościomierz
"Karol Y" wrote:
Czyżby po prostu poluzowana wtyczka z tyłu zegarów?

To co napiszę tyczy się tylko aut z prędkościomierzem elektronicznym.
Jeśli masz prędkościomierz na linkę, pewnie to ona jest uszkodzona,
lub jej napęd w skrzyni biegów. :-)

W VW (wiem, inna marka) dokładnie identyczne objawy (opadający
prędkościomierz i chwilę później wariująca wskazówka poziomu paliwa)
daje uszkodzony czujnik prędkości w skrzyni biegów. Wiem, bo takie
coś tydzień temu przerabiałem.

Winny też może być bezpiecznik, uszkodzony lub źle stykający,
sprawdź na schemacie który odpowiada za wskaźnik prędkości
jazdy, wyjmij, przeczyść, potraktuj jakimś preparatem do elektryki
i włóż z powrotem. Jak pomoże -> super. Jak nie pomoże -> zacznij
od wypięcia i wpięcia kostek przy liczniku i czujniku. Nie pomoże ->
-> pogoogluj, może już ktoś takie coś miał.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-05-22 01:03:22
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-05-21 22:48, .Peeter pisze:
"Karol Y" wrote:
[...]

Niekoniecznie ;P
W moim Golfie 3 podobne objawy dawała licha masa na silniku ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-05-22 20:51:18
Autor: mateoos
[...]

Ja z kolei mam problem z Audi z 2000 roku, otóż komputer pokazuje (na klimatroniku) prawidłową prędkość, ODO dokładnie odmierza kilometry, a wskazówka prędkościomierza mocno kłamie - przy 100km/h licznik pokazuje 80. Wie ktoś, gdzie szukać winowajcy?

Wyłączający się prędkościomierz