Wyłączający się prędkościomierz

Data: 2010-05-24 08:56:22
Autor: szerszen
Wyłączający się prędkościomierz

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht6j02$ufm$1@node2.news.atman.pl...

Czyżby po prostu poluzowana wtyczka z tyłu zegarów?

niekoniecznie

jak juz ktos wspominal, moze to byc czujnik w skrzyni biegow, w focusie nazywa sie to vss, moze byc poluzowana wtyczka, lub nieszczelna, i dostajaca sie woda powoduje zwarcie, w foce najpierw opada predkosciomierz, przy dalszej jezdzie liniczk km wskazuje -- -- - na koniec zapala sie check engine ;)
w miedzy czasie daje sie delikatnie odczuc problemy z jazda na zbyt niskich obrotach

Data: 2010-05-24 19:22:40
Autor: Karol Y
[...]

Póki co, w ciągu pół roku zdarzyło mi się to trzy razy na kilka kilometrów za każdym razem, więc za bardzo nie wiem jak to odtworzyć, żeby sprawdzić. Ale dzięki wszystkim za wskazanie. Jakby co, to zamiast od razu brać się za rozbieranie całej konsoli, zwrócę się też ku skrzyni, kto wiem.

--
Mateusz Bogusz

Wyłączający się prędkościomierz