Wyłączający się prędkościomierz

Data: 2010-05-24 23:38:31
Autor: pj
Wyłączający się prędkościomierz
W dniu 2010-05-21 19:57, Karol Y pisze:

Witam, w grudniu podczas jazdy spotkała mnie sytuacja, w której wskazówka prędkości podczas jazdy spadła nagle do zera, jakby odłączyć zasilanie od deski. Od tamtej pory powtórzyło się to jeszcze raz już w nowym roku oraz kolejny dzisiaj, także podczas jazdy (sytuacja za każdym razem znikała po kilku kilometrach).

Sprawdź klemy akumulatora, miałem podobnie gdy jedna z nich w czasie jazdy traciła kontakt, naprawdę bardzo ciekawy efekt.
Pozdrawiam

Wyłączający się prędkościomierz