Wyłączcie ten szajs (głośniki na trasach)

Data: 2011-01-15 16:45:58
Autor: DarkEntries
Wyłączcie ten szajs (głośniki na trasach)
Nie po to jadę w góry na narty, aby słuchać eremefu na wyciągu!
Codziennie jesteśmy bombardowani reklamai w necie i telewizji... do cholery dajcie chociaż na świeżym powietrzu odpocząć od tego szumu! Kto to wymyślił?

Data: 2011-01-15 16:52:33
Autor: Michał Kurowski
[...]

Podaj jeszcze gdzie to było ...

Data: 2011-01-15 17:25:10
Autor: DarkEntries

Użytkownik "Michał Kurowski" <mkur@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igsfs8$pc2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wisła: Cieńków i Soszów.

Data: 2011-01-15 18:40:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Między 500tys. zł a 1 mln zł mają miesięcznie ze wszystkich reklam (audio-video i planszach) w Białce, w dobrym sezonie.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-16 13:38:22
Autor: DarkEntries
Wyłączcie ten szajs (głośniki na trasach)
Między 500tys. zł a 1 mln zł mają miesięcznie ze wszystkich reklam (audio-video i planszach) w Białce, w dobrym sezonie.

hehe przypomiała mi się scena z "Lemura zwanego Rollo":
nowy "menażer" zoo poubierał zwierzęta w reklamy...
czekam na sandwichmenów na nartach ;)

Data: 2011-01-16 17:45:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Z Kasprowego kolesie z chorągiewkami już zjeżdżali.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-16 13:49:32
Autor: J.F.
Wyłšczcie ten szajs (głoœniki na trasach)
On Sat, 15 Jan 2011 18:40:05 +0100,  Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

W Zielencu wystawili taki wielki ekran  ... i ciekaw jestem czy im sie
zwraca. Reklamodawcow wydaje mi sie nie ma tam az tak duzo, raczej nie
na miliony. J.

Data: 2011-01-16 17:45:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wyłšczcie ten szajs (gło�niki na trasach)

[...]

Hmmm, jak by Ci tu napisać... jest spostrzegawczy i mam dobry wzrok i umiem czytać odwrotnie wydrukowany tekst.
Aha, info jest sprzed 5 lat, dlatego dałem przedział.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-15 19:39:44
Autor: bq
Wyłączcie ten szajs (głośniki na trasach)
a ja myślę że jest wielu co to lubi

pozdr bq

Data: 2011-01-15 19:54:10
Autor: Mirek
bq wrote:
a ja myślę że jest wielu co to lubi

O gustach się nie dyskutuje, ale co by to nie było to można sobie chyba słuchać na słuchawkach jak ktoś chce a nie narzucać innym?
To nie czasy, gdzie żeby usłyszeć muzykę trzeba było biec za Cyganami.

Mirek.

Data: 2011-01-16 05:45:03
Autor: J_K_K
Użytkownik "bq" <bartosz.bogucki@us.un.to.gmail.com> napisał w wiadomości news:4d31e9ec$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
a ja myślę że jest wielu co to lubi

Ci sami, co uszczęśliwiają innych kierowców / pieszych
umcy-umcy-łup-łup-łup ?

Pzdr

JKK

Wyłączcie ten szajs (głośniki na trasach)