Wyłączenie Immobilisera

Data: 2018-09-25 08:07:04
Autor: spider
Wyłączenie Immobilisera
Witam.
Pacjent: Renault Scenic I
Czy może ma ktoś namiary na elektronika w Warszawie lub okolicach który zdezaktywuje na stałe immobiliser? Mam wyciągnięty komputer auta i ewentualnie mogę go gdzieś wysłać.
Pozdrawiam

Data: 2018-09-25 15:11:53
Autor: ToMasz
Wyłączenie Immobilisera
W dniu 25.09.2018 o 08:07, spider pisze:
[...]
tak tylko z ciekawości pytam, jak w tym aucie działa imobilizer? Jest kawałek elektroniki w kluczyku czy inaczej?

ToMasz

Data: 2018-09-25 19:31:34
Autor: Lewis
Wyłączenie Immobilisera
W dniu 2018-09-25 o 08:07, spider pisze:
[...]

Jaki silnik?
Ewentualnie nr ecu

Lewis

Data: 2018-09-25 21:11:05
Autor: spider
Wyłączenie Immobilisera
W dniu 2018-09-25 o 19:31, Lewis pisze:
[...]

Chyba 1.9 DTI
Sterownik Bosch 0 281 010 077

Data: 2018-09-27 14:29:07
Autor: Lewis
Wyłączenie Immobilisera
W dniu 2018-09-25 o 21:11, spider pisze:
[...]

Jak nie ogarniesz to podeślij poradzimy.

Lewis

Data: 2018-09-25 23:47:14
Autor: Kris
Wyłączenie Immobilisera
W dniu wtorek, 25 września 2018 08:07:06 UTC+2 użytkownik spider napisał:
[...]

A pytałeś na forach renault?
W mondeo tez kiedyś immo potrzebowałem odłączyć i lokalni magicy kilka stówek za to chcieli
Na forum forda ktoś podesłał pdfa i okazało się ze odłączenie immo w mondeo to wypięcie jednej wtyczki i wpięcie jej w sąsiednie gniazdo.
Wcześniej osłonę plastykową odkręcić trzeba było w okolicy lewarka skrzyni biegów i tam te wtyczki były dostępne.
15 min roboty.

Data: 2018-09-26 13:05:10
Autor: spider
Wyłączenie Immobilisera
W dniu 2018-09-26 o 08:47, Kris pisze:

A pytałeś na forach renault?

Jeszcze nie, nie lubię się rejestrować do zadania 1 pytania :) ale chyba będzie trzeba. Poleci ktoś jakieś najbardziej żywe forum Renault?

Wyłączenie Immobilisera