Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów

Data: 2011-11-03 22:33:17
Autor: Karol Y
Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
Bez pasów jeździć nie należy, ale są kierowcy, którzy posiadają
zaświadczenie lekarskie zwalniające je z tego obowiązku.

A dlaczego takim pozwala się jeździć? I będzie prób setką, wpadnie czoło na mnie i się przytulimy?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-04 08:28:14
Autor: Andy Niwiński
Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów

"Karol Y" <karolyyy@o2.pl>

I będzie prób setką, wpadnie czoło na mnie i się przytulimy?

Sądząc po powyższym zdaniu, Twojej głowie to by i tak nie zaszkodziło....

:)

Data: 2011-11-04 10:20:03
Autor: Jarek Andrzejewski
Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
On Fri, 4 Nov 2011 08:28:14 +0100, Andy Niwiński
<andyniwinski@interia.pl> wrote:

"Karol Y" <karolyyy@o2.pl>

I będzie prób setką, wpadnie czoło na mnie i się przytulimy?

Sądząc po powyższym zdaniu, Twojej głowie to by i tak nie zaszkodziło....

A nawet zakładając, że jakaś myśl przyświecała autorowi, to przecież z
faktu, że kierowca nie ma zapiętych pasów nijak nie wynika, że grozi
mu z tego powodu zdrzenie czołowe. Ba, ja wręcz stwierdzę, że z
zapiętymi pasami ów kierowca raczej by "prób" (czyżby chodziło o
"pruł"?) "setką i dwudziestką".
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-05 16:03:46
Autor: Karol Y
Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
I będzie prób setką, wpadnie czoło na mnie i się przytulimy?

Sądząc po powyższym zdaniu, Twojej głowie to by i tak nie zaszkodziło....

:)

Ale seplenina wyszła. Ale nieważne, widać tak czepiam się ;-)

--
Mateusz Bogusz

Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów