Wyłączenie do odrębnego rozpoznania

Data: 2013-04-03 12:30:43
Autor: Kriss
Wyłączenie do odrębnego rozpoznania
Sprawa z allegro.pl - niezgodność tow. z umową, zwrot do sklepu, nie poczuwają sie do oddania za przesyłki (ponad 70 zł). Złożyłem pozew w e-sądzie i dostałem nakaz zapłaty. Pozwany złożył sprzeciw, sprawa trafiła do sądu właściwego dla siedziby pozwanego.W międzyczasie od sklepu otrzymałem oszczerczy i chamski komentarz na allegro.  Z Sądu natomiast otrzymałem żądanie uzupełnienia braków - wysłanie im pozwu na formularzu urzędowym. Zrobiłem to a w rubryce 6.2 dodatkowo zarządałem usunięcia komentarza i przeprosin. Dziś dostałem list od sądu, że żądanie ochrony dóbr osob. zostało wyłączone do osobnego rozpoznania.

Czy będę więc musiał zakładać drugą sprawę i ją opłacić? Jak to w praktyce wygląda?

Wyłączenie do odrębnego rozpoznania