Wyłączenie prądu w mieszkaniu

Data: 2020-11-05 12:16:44
Autor: Jacek Maciejewski
Wyłączenie prądu w mieszkaniu
Dnia Thu, 5 Nov 2020 11:43:29 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

Tłumaczą się, że nie można.

Ściemniają. Napyskuj wyżej, może się opamiętają. W ostateczności idź do
biura i wypowiedz umowę o dostawę prądu.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-11-05 13:19:20
Autor: Robert Tomasik
Wyłączenie prądu w mieszkaniu

Tłumaczą się, że nie można.
Ściemniają. Napyskuj wyżej, może się opamiętają. W ostateczności idź do
biura i wypowiedz umowę o dostawę prądu.

Myślałem o tym, ale skutek będzie taki, że elektrownia podpisze umowę z
obecnym użytkownikiem, zaś nasza pytająca zostanie z niezapłaconymi
fakturami. Co więcej, jak już kiedyś najemcy się wyprowadzą, to będzie
musiała sama zabiegać o podpisanie umowy i płacić opłatę wstępną. Moim
zdaniem to cienki pomysł akurat, ale nie mam mądrego, to się nie odzywałem.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 14:19:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa3edc9$0$538$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2020 o 12:16, Jacek Maciejewski pisze:
[...]

W promocji - zmieniajac operatora ?
A i tak moze sie oplacac - jesli sie szybko nie pozbedzie.

Moim zdaniem to cienki pomysł akurat, ale nie mam mądrego, to się nie odzywałem.

Gdzies tam "elektrownia" jakby wychodzi na przeciw rynkowi i ulatwia zawieranie umow przez najemce ... podobno.
Sa tez liczniki przedplacone.

Ale ... czy tak wynajmujacy moze najemcy prad wylaczyc/wode zakrecic , czy na to paragraf jest ? :-)

J.

Data: 2020-11-05 16:07:39
Autor: Robert Tomasik

https://tiny.pl/7k7st

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 16:29:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa4153b$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2020 o 14:19, J.F. pisze:
Ale ... czy tak wynajmujacy moze najemcy prad wylaczyc/wode zakrecic ,
czy na to paragraf jest ? :-)

https://tiny.pl/7k7st

Ale tam jest "odcinanie mediow pod pozorem remontu".
A kolezanka chce odciac z powodu nieplacenia :-)

J.

Data: 2020-11-05 16:38:09
Autor: Robert Tomasik
W dniu 05.11.2020 o 16:29, J.F. pisze:

[...]

Koleżanka chce odciąć prąd z powodu niezamieszkiwania tam przez nikogo.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 18:51:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa41c62$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No to mamy zeznanie obciazajace :-)

J.

Data: 2020-11-06 22:26:23
Autor: Animka
W dniu 2020-11-05 o 16:29, J.F. pisze:
[...]

Sami wyłączają prąd. Koleżanka nie musi o to prosić.

--
animka

Wyłączenie prądu w mieszkaniu