Data: 2010-01-17 11:57:24 | |
Autor: Olo | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725 kiedy mój nr jest zajęty i gdy jestem niedostępny. Nie działają krótkie kody, które teoretycznie powinny to wyłączyć, nie działa też powyłączanie tego z poziomu telefonu, bo za każdym razem po teoretycznej deaktywacji usługa powraca. BOK twierdzi, że zrobił co mógł i radzi mi wymienić telefon (żenada). Co prawda można jest wpisać inny nr gdzie mają być przekierowywane rozmowy, ale mi nie o to chodzi, bo i tak po skasowaniu nr wpisanego, ponownie pojawia się +48790998725.
Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy. -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2010-01-17 11:58:25 | |
Autor: amBrose | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play zwień telefon a zobaczysz magie jk |
|
Data: 2010-01-17 13:14:47 | |
Autor: Olo | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
W dniu 2010-01-17 11:58, amBrose pisze:
zwień telefon a zobaczysz magieNa jaki? - na SE, Noki i Sagem nie działa. -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2010-01-17 13:26:54 | |
Autor: SDD | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:hiuuve$45c$1inews.gazeta.pl... Na jaki? - na SE, Noki i Sagem nie działa. Na zaden. W kazdym bedzi eto samo. Usluga "kto dzwonil" (czy jak ona sie tam nazywa) jest usluga zapewne obowiazkowa w Play i nie da sie jej wylaczyc tak samo jak nei da sie wylaczyc np. uslugi wysylania czy odbierania SMS-ow (choc mozna wlaczyc blokady tychze :). Nie rozumiem , co ta usluga moze komu przeszkadzac, skoro jest bezplatna dla obu stron i - w odroznieniu od niektorych innych sieci - informacja nie przychodzi jako SMS, tylko jako wiadomosc sieciowa CB. Skoro tak bardzo nienawidzisz tej uslugi, zmien po prostu siec na taka, w ktorej mozna ja wylaczyc. W TAK-TAK-u bodajze mozna ja wylaczyc. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-01-17 13:03:55 | |
Autor: SDD | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:hiuqeb$ejn$1inews.gazeta.pl... Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy. A czemu chcesz si etak ardzo tego pozbyc? Przeciez to *nie jest* poczta glosowa! (tylko usluga informujaca o tym, ze ktos probowal sie dodzwonic - calkowicie bezplatna tak dla Ciebie, jak i dla dzwoniacego) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-01-18 21:56:35 | |
Autor: Olo | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
W dniu 2010-01-17 13:03, SDD pisze:
Przecież na swoich stronach play pisze, że usługę tę można wyłączyć. Więc chciałem ją wyłączyć. Jak się tego nie daje wyłączyć to po kiego grzyba piszą i podają kody aby móc włączać wyłączać itp. Znalazłem już w necie, że jest to usługa sieciowa czyli niezależna od widzimisię użytkownika tylko od ustawień sieci i teoretycznie nie da się tego wyłączyć w play (tak na marginesie w erze dało się wyłączyć wszystkie przekierowania), choć gdzieś na innym forum ktoś podał, że jednak jest to wykonalne ale trzeba trafić kompetentnego pracownika BOK. -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2010-01-18 14:14:17 | |
Autor: Ircys | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
On 18 Sty, 21:56, Olo <wz...@jc.cy> wrote:
W dniu 2010-01-17 13:03, SDD pisze: Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć? To, jak napisałeś, jedna z usług sieciowych, do których abonent ma bardzo ograniczony dostęp. Zależy on tylko od widzimisię operatora. Akurat w tym wypadku play to blokuje. Oczywiście można to wyłączyć przez BOK ale trudno się tam "przebić" z tak niestandardowymi prośbami, jak ta Twoja, przez niekometentny (chyba w 100%) beton konsultacyjny. Ircys Ircys |
|
Data: 2010-01-18 23:39:24 | |
Autor: Maciej Muran | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał
Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć? Zaraz, po kolei... Usługa w Play o nazwie "Już w zasięgu" (informacja bezpośrednio na ekran o fakcie włączenia się do sieci telefonu, na który wcześniej dzwoniono a który był poza zasięgiem) nie ma wiele wspólnego z tymi przekierowaniami. Właśnie sprawdziłem na jednym z numerów w Play, na którym "już w zasięgu" została wyłączona. Przekierowania pomimo anulowania po kolejnym sprawdzeniu ich stanu pokazują przekaz połączeń na nr +48790998725. I dokładnie tak samo jest w Orange jeśli wyłączyć "Ktoś dzwonił" przy czym Orange wplątuje w to jeszcze pocztę głosową - jakbyś przekazywania połączeń nie wyłączał, to i tak wrócą one do stanu "zajęty/nieosiągalny = +48500111333". OIDP w Plusie też tak jest. W Erze to już nie wiem, bo dawno nie korzystałem. I w rozumieniu powyższego usługę Play o nazwie "Już w zasięgu" można wyłączyć pisząc prośbę w Play24. Przećwiczyłem to na sobie i to działa. To, jak napisałeś, jedna z usług sieciowych, do których abonentma bardzo ograniczony dostęp. Zależy on tylko od widzimisię operatora. Akurat w tym wypadku play to blokuje. Oczywiście można to wyłączyć przez BOK ale trudno się tam "przebić" z tak niestandardowymi prośbami, jak ta Twoja, przez niekometentny (chyba w 100%) beton konsultacyjny. Beton to tam jest. Natomiast w przypadku usług niestandardowych twardością przypomina każdy inny bok-beton ;) Maciek. |
|
Data: 2010-01-18 15:04:11 | |
Autor: Ircys | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
On 18 Sty, 23:39, "Maciej Muran" pisze...
> Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć? Zaraz, po kolei... Racja! Dzięki za czujność! Pomyliłem nazwę usługi ale wszystko inne bez zmian. Ludziska u nas marudzili na tą usługę i próbowałem załatwić wyłączenie tego (przekierowania) przez BOK. Odpowiedzi konsultantów były poniżej poziomu trzeźwo myślącego człowieka, zresztą jak zawsze :) Jak znajdę trochę czasu (coraz ciężej z nim) to poopisuję trochę rozmów z plajem - jaja jak berety. Wrócę też do tematu błędów taryfikacyjnych pleja bo sprawa nabiera tempa. Podpisuję się po Maćkowym "zmaksymalizowanym prawdopobieństwo nawiązania rozmowy" :)) Czyżby zostało wyciągnięte z jakiegoś marketingowego bełkotu promocyjnego? Ircys |
|
Data: 2010-01-19 00:23:54 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
On 2010-01-19 00:04, Ircys wrote:
Co Ty? Rasowy marketoid napisałby to w zupełnie inny sposób. Powinny być conajmniej dwa słowa z lengłydża :-) |
|
Data: 2010-01-19 23:22:24 | |
Autor: Olo | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
W dniu 2010-01-18 23:14, Ircys pisze:
Nie pisałem o usłudze "już w zasięgu" (to już mam wyłączone) tylko o wyłączeniu przekierowań kiedy tel jest zajęty lub użytkownik niedostępny. -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2010-01-20 10:01:29 | |
Autor: Ircys | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
On 19 Sty, 23:22, Olo <wz...@jc.cy> wrote:
W dniu 2010-01-18 23:14, Ircys pisze: Tak wiem, już przecież tłumaczyłem, że pomyliłem tylko nazwę usługi ale cały czas miałem na myśli właściwą usługę (przekierowanie). Ircys |
|
Data: 2010-01-17 21:11:28 | |
Autor: W | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Olo wystukał, co następuje:
Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725 kiedy mój nr jest zajęty i gdy jestem niedostępny. Nie działają krótkie kody, które teoretycznie powinny to wyłączyć, nie działa też powyłączanie tego z poziomu telefonu, bo za każdym razem po teoretycznej deaktywacji usługa powraca. BOK twierdzi, że zrobił co mógł i radzi mi wymienić telefon (żenada). Co prawda można jest wpisać inny nr gdzie mają być przekierowywane rozmowy, ale mi nie o to chodzi, bo i tak po skasowaniu nr wpisanego, ponownie pojawia się +48790998725. Spróbuj "magii play" - wymień kartę sim (podobno w wielu przypadkach pomaga...) A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolne przekierowania i ustawienia są zapamiętywane... |
|
Data: 2010-01-18 00:48:31 | |
Autor: SDD | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości news:Xns9D03E111B356Ewuathomelwiczek.at.home... A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolneTak? I oczywiscie tez masz numer w Play? I udalo Ci sie wylaczyc przekierowanie na 790998725? Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-01-18 10:50:25 | |
Autor: W | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
SDD wystukał, co następuje:
A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolne przekierowania i ustawienia są zapamiętywane...Tak? Hmm... właśnie ponownie sprawdziłem i dla niedostępnego/zajętego po odznaczeniu i zapisaniu ustawiany jest podany numer o_x dziwne, bo jak się bym 'bawiłem' jakoś 1-2 miesiecy temu to bez problemu mogłem sobie wszystko wyłączyć i faktycznie było zapamiętane. Przepraszam za zamieszanie :( |
|
Data: 2010-01-18 17:39:02 | |
Autor: Maciek | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:hiuqeb$ejn$1inews.gazeta.pl...
Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725 Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy. Nie pozbędziesz się tego. To samo masz w każdej innej sieci w Polsce. I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu". To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest zajęty". Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone. M. |
|
Data: 2010-01-18 18:46:30 | |
Autor: SDD | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości news:hj22r9$6kk$1newsread1.aster.pl... Nie pozbędziesz się tego. E tam, w "Erze Firmowej" (czyli telefon stacjonarny z Ery) nie mam ustawionych zadnych domyslnych przekierowan. I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu". A co tu usluga ma do rzeczy? Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez skoczny obertas. Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone. Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko nie w kazdej ofercie jest dostepna. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-01-18 21:06:34 | |
Autor: Maciek | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez skoczny obertas. Wiem co to jest call waiting. Przykładowo acz realnie: dzwonię z orange do kumpla w orange, który na 100% ma wyłączone cw. I słyszę: Abonent w tej chwili prowadzi rozmowę. Możesz zaczekać na linii albo coś tam. Innym razem dostaję 'zwykłą' zajętość. I to tutaj, na grupie, przeczytałem, że takie rzeczy są możliwe w zależnosci od BTS-a i podpowiedziałem sobie od razu, że to te od UMTS. W sumie to zwykłe zalety ISDN, nad którymi - póki co - nikt jeszcze rozsądnie nie zapanował w Polsce. Aha! Co do tych wszystkich sieci w Polsce to przepraszam, zagolopowałem się niezbadawszy. Era jest wyjątkiem? (potwierdzającym regułę?) Maciek. |
|
Data: 2010-01-18 23:20:12 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
On 2010-01-18 18:46, SDD wrote:
I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu". Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-) |
|
Data: 2010-01-18 23:41:06 | |
Autor: Maciej Muran | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał
Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-) Na Ciebie zawsze można liczyć :) Właśnie tego "inteligentnego" sformułowania mi brakowało do opisania tego, co chciałem powiedzieć. Podziękował :) Maciek. |
|
Data: 2010-01-18 18:54:54 | |
Autor: SDD | |
Wyłączenie przekierowań w Play | |
Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości news:hj22r9$6kk$1newsread1.aster.pl... I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu". Z tym masz racje - wylaczylem przed chwila te usluge w Erze (komorkowej) a pomimo to przekierowanie na +48602953200 zostalo. Pozdrawiam SDD |