Wyłączenie przekierowań w Play

Data: 2010-01-17 13:03:55
Autor: SDD
Wyłączenie przekierowań w Play

Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:hiuqeb$ejn$1inews.gazeta.pl...

Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

A czemu chcesz si etak ardzo tego pozbyc?
Przeciez to *nie jest* poczta glosowa!
(tylko usluga informujaca o tym, ze ktos probowal sie dodzwonic - calkowicie bezplatna tak dla Ciebie, jak i dla dzwoniacego)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-18 21:56:35
Autor: Olo
W dniu 2010-01-17 13:03, SDD pisze:

A czemu chcesz si etak ardzo tego pozbyc?
Przecież na swoich stronach play pisze, że usługę tę można wyłączyć. Więc chciałem ją wyłączyć. Jak się tego nie daje wyłączyć to po kiego grzyba piszą i podają kody aby móc włączać wyłączać itp. Znalazłem już w necie, że jest to usługa sieciowa czyli niezależna od widzimisię użytkownika tylko od ustawień sieci i teoretycznie nie da się tego wyłączyć w play (tak na marginesie w erze dało się wyłączyć wszystkie przekierowania), choć gdzieś na innym forum ktoś podał, że jednak jest to wykonalne ale trzeba trafić kompetentnego pracownika BOK.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2010-01-18 14:14:17
Autor: Ircys
On 18 Sty, 21:56, Olo <wz...@jc.cy> wrote:
> [...]

przekierowania), choć gdzieś na innym forum ktoś podał, że jednak jest
to wykonalne ale trzeba trafić kompetentnego pracownika BOK.

Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć?

To, jak napisałeś, jedna z usług sieciowych, do których abonent
ma bardzo ograniczony dostęp. Zależy on tylko od widzimisię
operatora. Akurat w tym wypadku play to blokuje. Oczywiście
można to wyłączyć przez BOK ale trudno się tam "przebić"
z tak niestandardowymi prośbami, jak ta Twoja, przez niekometentny
(chyba w 100%) beton konsultacyjny.

Ircys

Ircys

Data: 2010-01-18 23:39:24
Autor: Maciej Muran
Wyłączenie przekierowań w Play
Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał

Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć?

Zaraz, po kolei...
Usługa w Play o nazwie "Już w zasięgu" (informacja bezpośrednio na ekran o fakcie włączenia się do sieci telefonu, na który wcześniej dzwoniono a który był poza zasięgiem) nie ma wiele wspólnego z tymi przekierowaniami. Właśnie sprawdziłem na jednym z numerów w Play, na którym "już w zasięgu" została wyłączona. Przekierowania pomimo anulowania po kolejnym sprawdzeniu ich stanu pokazują przekaz połączeń na nr +48790998725.
I dokładnie tak samo jest w Orange jeśli wyłączyć "Ktoś dzwonił" przy czym Orange wplątuje w to jeszcze pocztę głosową - jakbyś przekazywania połączeń nie wyłączał, to i tak wrócą one do stanu "zajęty/nieosiągalny = +48500111333".
OIDP w Plusie też tak jest. W Erze to już nie wiem, bo dawno nie korzystałem.

I w rozumieniu powyższego usługę Play o nazwie "Już w zasięgu" można wyłączyć pisząc prośbę w Play24. Przećwiczyłem to na sobie i to działa.

[...]

Beton to tam jest. Natomiast w przypadku usług niestandardowych twardością przypomina każdy inny bok-beton ;)

Maciek.

Data: 2010-01-18 15:04:11
Autor: Ircys
Wyłączenie przekierowań w Play
On 18 Sty, 23:39, "Maciej Muran" pisze...
> [...]

fakcie włączenia się do sieci telefonu, na który wcześniej dzwoniono a który
był poza zasięgiem) nie ma wiele wspólnego z tymi przekierowaniami.

Racja! Dzięki za czujność!
Pomyliłem nazwę usługi ale wszystko inne bez zmian.

Ludziska u nas marudzili na tą usługę i próbowałem
załatwić wyłączenie tego (przekierowania) przez BOK.
Odpowiedzi konsultantów były poniżej poziomu
trzeźwo myślącego człowieka, zresztą jak zawsze :)
Jak znajdę trochę czasu (coraz ciężej z nim) to
poopisuję trochę rozmów z plajem - jaja jak berety.
Wrócę też do tematu błędów taryfikacyjnych pleja
bo sprawa nabiera tempa.

Podpisuję się po Maćkowym "zmaksymalizowanym
prawdopobieństwo nawiązania rozmowy" :))
Czyżby zostało wyciągnięte z jakiegoś marketingowego
bełkotu promocyjnego?

Ircys

Data: 2010-01-19 23:22:24
Autor: Olo
W dniu 2010-01-18 23:14, Ircys pisze:

Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć?

Nie pisałem o usłudze "już w zasięgu" (to już mam wyłączone) tylko o wyłączeniu przekierowań kiedy tel jest zajęty lub użytkownik niedostępny.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2010-01-20 10:01:29
Autor: Ircys
On 19 Sty, 23:22, Olo <wz...@jc.cy> wrote:
> [...]

Nie pisałem o usłudze "już w zasięgu" (to już mam wyłączone) tylko o
wyłączeniu przekierowań kiedy tel jest zajęty lub użytkownik niedostępny.

Tak wiem, już przecież tłumaczyłem, że pomyliłem tylko nazwę usługi
ale cały czas miałem na myśli właściwą usługę (przekierowanie).

Ircys

Wyłączenie przekierowań w Play