Wyłączenie przekierowań w Play

Data: 2010-01-17 21:11:28
Autor: W
Wyłączenie przekierowań w Play
Olo wystukał, co następuje:

Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725 kiedy mój nr jest zajęty i gdy jestem niedostępny. Nie działają krótkie kody, które teoretycznie powinny to wyłączyć, nie działa też powyłączanie tego z poziomu telefonu, bo za każdym razem po teoretycznej deaktywacji usługa powraca. BOK twierdzi, że zrobił co mógł i radzi mi wymienić telefon (żenada). Co prawda można jest wpisać inny nr gdzie mają być przekierowywane rozmowy, ale mi nie o to chodzi, bo i tak po skasowaniu nr wpisanego, ponownie pojawia się +48790998725.
Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

Spróbuj "magii play" - wymień kartę sim (podobno w wielu przypadkach pomaga...)

A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolne przekierowania i ustawienia są zapamiętywane...

Data: 2010-01-18 00:48:31
Autor: SDD

Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości news:Xns9D03E111B356Ewuathomelwiczek.at.home...

A co do wyłączania - u mnie w HTC (winmo) mogę bez problemu wyłączyć dowolne
przekierowania i ustawienia są zapamiętywane...
 Tak?
I oczywiscie tez masz numer w Play? I udalo Ci sie wylaczyc przekierowanie na 790998725?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-18 10:50:25
Autor: W
Wyłączenie przekierowań w Play
SDD wystukał, co następuje:

[...]

Hmm... właśnie ponownie sprawdziłem i dla niedostępnego/zajętego po odznaczeniu i zapisaniu ustawiany jest podany numer o_x dziwne, bo jak się bym 'bawiłem' jakoś 1-2 miesiecy temu to bez problemu mogłem sobie wszystko wyłączyć i faktycznie było zapamiętane.
Przepraszam za zamieszanie :(

Wyłączenie przekierowań w Play