Wyłączenie przekierowań w Play

Data: 2010-01-18 17:39:02
Autor: Maciek
Wyłączenie przekierowań w Play
Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:hiuqeb$ejn$1inews.gazeta.pl...
Niech mnie ktoś oświeci jak to zrobić. Od kilku tygodni walczę z play aby powyłączali mi wszystkie przekierowania na moim numerze. Jak na razie udało się tylko wyłączyć na stałe przekierowania na pocztę głosową, niestety nadal działa przekierowanie na nr +48790998725

Poradźcie jak się pozbyć tego raz na zawsze, a oczywiście salon play tego nie może wyłączyć - byłem już kilka razy.

Nie pozbędziesz się tego.
To samo masz w każdej innej sieci w Polsce.
I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest zajęty". Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.

M.

Data: 2010-01-18 18:46:30
Autor: SDD

Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości news:hj22r9$6kk$1newsread1.aster.pl...

Nie pozbędziesz się tego.
To samo masz w każdej innej sieci w Polsce.

E tam, w "Erze Firmowej" (czyli telefon stacjonarny z Ery) nie mam ustawionych zadnych domyslnych przekierowan.

I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest zajęty".

A co tu usluga ma do rzeczy?
Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez skoczny obertas.

Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.

Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko nie w kazdej ofercie jest dostepna.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-18 21:06:34
Autor: Maciek
Wyłączenie przekierowań w Play
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
[...]

Wiem co to jest call waiting. Przykładowo acz realnie: dzwonię z orange do kumpla w orange, który na 100% ma wyłączone cw. I słyszę: Abonent w tej chwili prowadzi rozmowę. Możesz zaczekać na linii albo coś tam. Innym razem dostaję 'zwykłą' zajętość.

I to tutaj, na grupie, przeczytałem, że takie rzeczy są możliwe w zależnosci od BTS-a i podpowiedziałem sobie od razu, że to te od UMTS.

W sumie to zwykłe zalety ISDN, nad którymi - póki co - nikt jeszcze rozsądnie nie zapanował w Polsce.

Aha! Co do tych wszystkich sieci w Polsce to przepraszam, zagolopowałem się niezbadawszy. Era jest wyjątkiem? (potwierdzającym regułę?)

Maciek.

Data: 2010-01-18 23:20:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-18 18:46, SDD wrote:

[...]

Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-)

Data: 2010-01-18 23:41:06
Autor: Maciej Muran
Wyłączenie przekierowań w Play
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał
Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-)

Na Ciebie zawsze można liczyć :)
Właśnie tego "inteligentnego" sformułowania mi brakowało do opisania tego, co chciałem powiedzieć. Podziękował :)

Maciek.

Data: 2010-01-18 18:54:54
Autor: SDD
Wyłączenie przekierowań w Play

Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości news:hj22r9$6kk$1newsread1.aster.pl...

I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".

Z tym masz racje - wylaczylem przed chwila te usluge w Erze (komorkowej) a pomimo to przekierowanie na +48602953200 zostalo.

Pozdrawiam
SDD

Wyłączenie przekierowań w Play