Wylaczenie przekierowania na 602953200 w Erze

Data: 2010-02-13 15:56:01
Autor: SDD
Wylaczenie przekierowania na 602953200 w Erze
Ciekawostka. Jesli kogos bardzo drazni przekierowanie na ten numer, moz sobie wlaczyc blokade polaczen - w zaleznosci od preferencji moze to byc blokada polaczen (rozmow) wychodzacych:
*33*WXYZ*11#
lub przychodzacych:
*35*WXYZ*11#
WXYZ - czterocyfrowe haslo, standardowo 0000

Wprawdzie telefon stanie sie jakby funkcjonalny tylko w polowie, ale przekierowanie sie automatycznie wylaczy :)

W Play Freshu juz ta sztuczka nie dziala - pomimo ustawionych blokad przekierowanie na numer 790998725 pozostaje.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-13 19:35:36
Autor: Olo
W dniu 2010-02-13 15:56, SDD pisze:

W Play Freshu juz ta sztuczka nie dziala - pomimo ustawionych blokad przekierowanie na numer 790998725 pozostaje.

Pozdrawiam
SDD

Szkoda, a już myślałem że wreszcie uda mi się wyłączyć te dziadowskie przekierowania.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Wylaczenie przekierowania na 602953200 w Erze