Wyłączyć SMS

Data: 2009-11-13 09:57:57
Autor: majtol
Wyłączyć SMS
Jakoś nie mogę wyszukać w archiwum, a temat chyba powinien być już
wałkowany...

Chodzi o telefon używany przez seniora. Osoba panikuje jak dostanie
jakiegoś SMS'a i nie wie co zrobić, żeby go skasować...

Czy jest jakaś opcja / możliwość, żeby wyłączyć w ogóle obsługę SMS'ów
przez dany aparat telefoniczny?

Nie chodzi o promocje, tylko o wszystko. Telefon na być wyłącznie do
dzwonienia pod kilka numerów. Żadnych dodatkowych usług, które są w
tym przypadku nie do przebrnięcia.

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-13 19:05:49
Autor: SDD
Wyłączyć SMS

Użytkownik "majtol" <majtyka@gmail.com> napisał w wiadomości news:dba2d01b-0a0a-490c-939e-1b92e1ddf886v25g2000yqk.googlegroups.com...

Nie chodzi o promocje, tylko o wszystko. Telefon na być wyłącznie do
dzwonienia pod kilka numerów. Żadnych dodatkowych usług, które są w
tym przypadku nie do przebrnięcia.

Majac aktywna usluge "blokowanie polaczen" mozna zablokowac SMSy z poziomu
operatora.
Zadziala na kazdy telefon- nawet najbardziej archaiczna i toporna cegle.
Kod *35*KKKK*16# - zielona sluchawka
KKKK - kod operatora, domyslnie 0000
Usluga musi byc aktywna. W wielkossci prepaidow jest ona wogole niedostepna,
a w wielu abonamentach jest ona platna.
Za darmo jest ona w abonamencie w Erze, pewnie tez w Playu , a z prepaidow na pewno jest w Play i
byc moze w Carrefour Mova.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-13 19:39:13
Autor: Maciek
Wyłączyć SMS
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
Zadziala na kazdy telefon- nawet najbardziej archaiczna i toporna cegle.
Kod *35*KKKK*16# - zielona sluchawka
KKKK - kod operatora, domyslnie 0000
Usluga musi byc aktywna.

A w jaki sposób przywrócić odbieranie sms-ów, jeśli już by to zadziałało?
Nie, nie będę dzwonił w tej sprawie do żadnego BOK-u, bo jeszcze zawału dostaną a dziś piątek 13-tego ;)

Maciek.

Data: 2009-11-13 19:45:06
Autor: SDD
Wyłączyć SMS

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdk94k$oji$1inews.gazeta.pl...

A w jaki sposób przywrócić odbieranie sms-ów, jeśli już by to zadziałało?
Nie, nie będę dzwonił w tej sprawie do żadnego BOK-u, bo jeszcze zawału dostaną a dziś piątek 13-tego ;)

Wlaczasz kodem *35*KKKK*16#
wylaczasz #35*KKKK*16#

Podrawiam
SDD

Data: 2009-11-13 20:20:38
Autor: Maciek
Wyłączyć SMS
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał

Wlaczasz kodem *35*KKKK*16#

W Play Fresh działa z kodem w postaci 4 zer.
Komunikat na wyświetlaczu może być trochę mylący, bo V3 zeznała:

call barring:
incoming calls
all calls

Testowe sms-y wysłane z Play Fresh i Orange POP.
SMS-y nie docierają, rozmowy jak najbardziej.

wylaczasz #35*KKKK*16#

I to też działa.
Czekam jeszcze czy przypadkiem nie nadejdą sms-y wysłane gdy działała blokada ale jak na razie nic na to nie wskazuje.

Pięknie dziękuję i pozdrawiam.

Maciek.

Data: 2009-11-13 20:33:59
Autor: Maciek
Wyłączyć SMS
Użytkownik "Maciek"
Testowe sms-y wysłane z Play Fresh i Orange POP.
SMS-y nie docierają, rozmowy jak najbardziej.

Ahaha. Zablokowałem na swoim podstawowym Freshu i teraz jak wysyłam z Popa, to es nie chce wyleźć ze skrzynki nadawczej. "Wyślij ponownie", wygląda jakbym nie miał kasy na koncie ale przecież mam. Hmm... Ciekawe czyje sms center jest za to odpowiedzialne? ;)

M.

Data: 2009-11-13 22:17:07
Autor: SDD
Wyłączyć SMS

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdkbi8$5dk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat to jest IMHO niedociagnieciem tej uslugi.
W zalozeniu usluga miala sluzyc blokadzie otrzymywania SMSow w sytuacji, gdyby w roamingu mialy one byc platne.
(blokadzie w roamingu sluzy zreszta oddzielny kod: 351 zamiast 35 - ale reszta dziala tak samo).
Tak wiec sensowne byloby, gdyby po zdjeciu blokady "zalegle" SMS-y jednak przychodzily na takiej samej zasadzie i z takim samym czasem waznosci, jak dzieje sie to w sytuacji, gdy nasz telefon jest wylaczony.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-14 21:46:12
Autor: Grzexs
Wyłączyć SMS
[...]

Znasz jeszcze jakieś inne fajne kody?

--
Grzexs

Data: 2009-11-14 01:48:43
Autor: majtol
Wyłączyć SMS
On 13 Lis, 19:45, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Maciek" <mmu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:hdk94k$oji$1inews.gazeta.pl...

> A w jaki sposób przywrócić odbieranie sms-ów, jeśli już by to zadziałało?
> Nie, nie będę dzwonił w tej sprawie do żadnego BOK-u, bo jeszcze zawału
> [...]

Super!

 *35*KKKK*16#
Zadziałało w Play bez pudła.
Bardzo dziękuję za pomoc.

Data: 2009-11-13 20:19:47
Autor: Grzexs
Wyłączyć SMS
[...]

Ja miałem z "seniorką" podobny problem - rozwiązanie - wyłączenie sygnału sms i archaiczny telefon, u którego nadejście sms-a sygnalizowane jest jedynie ikonką. Jak pamięć sms-ów się zapychała, pojawiała się kolejna ikonka. Oczywiście poinstruowanie "tak ma być i już".

--
Grzexs

Data: 2009-11-13 21:52:46
Autor: orcio
Wyłączyć SMS
majtol pisze:
[...]

Nie jestem pewien czy to zadziała ale kiedyś dawno dawno temu w zeszłym wieku jak mailem komórkę to żeby odbierać/wysyłać SMSy musiałem ja konfigurować dla danego operatora czyli jak wykasujesz ustawienia SMS to powinno nie odbierać SMSow

orcio

Data: 2009-11-14 11:27:10
Autor: Big Jack
Wyłączyć SMS
W wiadomości
*orcio* napisał(-a):

[...]

Dawno to było, też w ubiegłym wieku. Miałem wpisany w centrum wiadomości nr jakiegos fińskiego operatora. Tak dla zbytków. SMS-y dochodziły. Jestem ciekaw jakby to było teraz, ale nie znam żadnego zagranicznego nr centrum

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Wyłączyć SMS