Wyłamanie zamka - współwłasność

Data: 2012-02-05 11:49:20
Autor: witek
Wyłamanie zamka - współwłasność
On 2/5/2012 9:42 AM,  maxi wrote:
Wyłamał, mimo mojego sprzeciwu w dodatku zaczął pod wanną wybijać kafelki
bo...jak co roku zamarzła kanalizacja ...

Czyli wg ciebie ma sie do wiosny nie myc?

>  proszę o pomoc, jestem sama z dzieckiem i mamy założoną niebieską
>  kartę

a ja jestem sam bez dzieci i mam żólte papiery

A tak na serio, to co ma jedno do drugiego?

Data: 2012-02-05 21:25:58
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.02.2012 18:49, witek pisze:

 > proszę o pomoc, jestem sama z dzieckiem i mamy założoną niebieską
 > kartę

a ja jestem sam bez dzieci i mam żólte papiery

A tak na serio, to co ma jedno do drugiego?

Nie wiem, jak to odebrała policja, ale dla mnie to brzmi "ja mam kartę i dziecko, więc ma być tak, jak chcę!"

Wyłamanie zamka - współwłasność