Wylany Amortyzator

Data: 2015-10-26 23:45:44
Autor: PiteR
Wylany Amortyzator
na  ** p.m.s **  PlaMa pisze tak:

Czy to prawda, że amortyzatory trzeba wymieniać parami?

niby tak ale teraz bieda w Polsce panie i ludzie zlewaja na te trzeba.
kiedys chyba nawet nie chcieli sprzedawać pojedynczo.

Jeżdziłem już z jedną tarczą nową a jedną starą i z jedna spręzyną nowa a jedna stara nie dlatego ze mnie nie stać tylko nie zawsze mam czas zmienic dwie jednego dnia.

Czy ustawianie geometrii jest konieczne po zabiegu?

ale w jakim samochodzie?

bo np w golfie i tak i nie, a w passacie nie trzeba :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-27 00:02:51
Autor: PlaMa
Wylany Amortyzator
W dniu 2015-10-26 o 23:45, PiteR pisze:

Czy to prawda, że amortyzatory trzeba wymieniać parami?
niby tak ale teraz bieda w Polsce panie i ludzie zlewaja na te trzeba.
kiedys chyba nawet nie chcieli sprzedawać pojedynczo.

Jeezes... a mogłem jeździć autobusami ^^

Czy ustawianie geometrii jest konieczne po zabiegu?
ale w jakim samochodzie?
bo np w golfie i tak i nie, a w passacie nie trzeba :)

Focus mk2

Data: 2015-10-27 00:24:16
Autor: PiteR
Wylany Amortyzator
na  ** p.m.s **  PlaMa pisze tak:

[...]

imho nie trzeba ustawiać geometrii.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-31 15:30:56
Autor: Tomasz Pyra
Wylany Amortyzator
Dnia Tue, 27 Oct 2015 00:02:51 +0100, PlaMa napisał(a):

Czy ustawianie geometrii jest konieczne po zabiegu?
ale w jakim samochodzie?
bo np w golfie i tak i nie, a w passacie nie trzeba :)

Focus mk2

Ze zdjęć z internetu wynika, że amortyzator jest mocowany w obejmie więc
wymieniając amortyzator nic się w geometrii nie zmieni.
No chyba że poprzedni był krzywy.

Wylany Amortyzator